نگهداری - بهره برداری و مراقبت از تاسیسات آب و قرائت کنتور منطقه ورزقان و خاروانا
1398/05/19
1398/06/26
1398/06/26
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
باسمه تعالي
« دعوتنامه شركت در مناقصه عمومی »
به :
از : شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي
موضوع : دعوت به مناقصه
پیرو انتشار آگهی فراخوان شماره 48 سال 98 در روزنامه امين مورخ 26/3/98 (نوبت اول) و روزنامه امين مورخه 27/3/98 (نوبت دوم) بدينوسيله از شما دعوت ميشود در مناقصه اي عمومی با مشخصات مشروحه زير از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت شركت نمائيد :
موضوع مناقصه : نگهداري ـ بهره برداري و مراقبت از تاسيسات آب و قرائت کنتور منطقه ورزقان و خاروانا
- محل اعتبار طرح : از محل طرحهاي غيرعمراني
- محل اجراي كار : شهر ورزقان و خاورانا
- مبلغ برآورد اوليه : 10612530000 ريال
- مدت اجراي كار : مدت پيمان اين مناقصه 36 ماه شمسي خواهد بود.
- كارفرما : شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي
- دستگاه نظارت : مدير آب و فاضلاب ورزقان
- كسورات قانوني : اعتبار طرح غيرعمراني است و كسورات قانوني بر مبناي طرحهاي غيرعمراني بر عهده پيمانكار مي باشد و ميزان كسورات قانوني ( بيمه ، ماليات و غیره ... ) بايستي از مراجع ذيصلاح استعلام گردد و پيمانكار بايد با توجه به اين مهم و با منظور نمودن كسورات قانوني مربوطه قيمت پيشنهادي خود را تسليم نمايد .
- دستگاه مناقصه گزار : شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي
- ضمانت نامه شرکت در فرآيند ارجاع کار 530626500ريال است كه بايد به يكي از صــورتهاي مشروحه زير همراه با اسناد مناقصه در پاكت ً الف ً به دستگاه مناقصه گزار تسليم شود .
الف – رسيد بانكي واريز وجه مزبور :
- در مناقصات عمرانی به حساب جاری 4001018907146420 نزد بانک مرکزي
- در مناقصات غیرعمرانی بـــه حساب جــام شماره 7221124733 بانک ملت باجه آب و فاضلاب تبریز ( کد شعبه 5/1342 )
ب – ضمانتنامه بانكي به نفع كارفرما (براساس فرمت مندرج در آيين نامه تضمين معاملات دولتي مصوب هيئت وزيران به شماره 123402/ت50659هـ مورخ 22/9/94)
از موسسه ها ، سازمانها و شركتهاي دولتي داوطلب مشاركت در مناقصه ، نامه قبول ضمانت به امضاي بالاترين مقام دستگاه اجرائي كه آن واحد دولتي تحت پوشش آن است با قيد موضوع مناقصه و مبلغ تضمين مورد قبول خواهد بود .
مدت اعتبار تضمينهاي فوق بايد حداقل سه ماه پس از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه هاي بانكي بايد طبق فرمهاي مورد قبول تنظيم شود . این بند شامل مدت اعتبار پیشنهادات نیز می باشد.
- نحوه تهيه پيشنهاد :
مناقصه داراي سه پاكت الف و ب و ج خواهد بود که محتويات پاکات بايستي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت در محل مشخص بارگذاري گردد .
- محتويات پاكت الف :
1-11- تضمين شركت در فرآيند ارجاع کار طبق شرايط بند 10 به صورت لاک و مهر تا راس ساعت 9 صبح مورخ 12/6/98 در مکان مقرر در اسناد بايستي بصورت فيزيکي تحويل شرکت آب و فاضلاب استان گردد بديهي است تصوير تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت نيز بايد در محل تعيين شده در سامانه بارگذاري گردد .
-محتويات پاکت ب :
- محتويات اين پاکات حاوي اسناد مناقصه به شرح ذيل مي باشد که مي بايستي بصورت کامل و خوانا در محل پيش بيني شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري گردد.
2-11- رونوشت اساسنامه شركت
3-11- رونوشت آگهي روزنامه رسمي كشور حاوي امضاءهاي مجاز و يا روزنامه محلي و يا پرينت روزنــامه الکترونيکي از سايت روزنامه رسمي
تبصره : براي شرکت هاي سهامي عام و خاص بيش از دو سال از تاريخ انتشار روزنامه نگذشته باشد.
4-11- ليست سوابق كاري و امكانات پرسنلي ، فني و ماشين آلاتي و مدارك مربوطه . (حسب درخواست کارفرما)
5-11- كليه مدارك و اسناد مناقصه از جمله دعوت نامه كه تمامي صفحات آنها و همچنین اسناد مربوط به دستورالعمل های اجرای HSE که محتویات آن مورد تائید و تعهد پیمانکار بوده و ضمیمه اسناد مناقصه میباشد.
6-11- تمام صفحات شرح مناقصه
7-11- نقشه و مشخصات (در صورت وجود)
8-11- تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضاء و تصوير شناسنامه پدر افراد مذکور دراسناد مناقصه الزامی می باشد .
9-11- تصوير صورت مالی حسابرسی شده آخرين سال مالي به پايان رسيده براي مبالغ برآورد اوليه بيش از 10 برابر حد نصاب معاملات متوسط که توسط سازمان حسابرسی یا اعضا جامعه حسابداران رسمی انجام شده است الزامي مي باشد . (براساس مصوبه 26510/ت39039ک مورخ 9/2/88 وزراي عضو کميسيون اقتصادي دولت )
10-11-تصوير فرم تکميل شده خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار
11-11- تصوير اصل گواهي امضاي تائيد شده توسط دفاتر اسناد رسمي مبني بر اصالت امضاي صاحبان امضاي مجاز شرکت مناقصه گر
12-11- ارائه تصويرگواهي صلاحيت انجام کار از نظر ايمني از وزارت کار و امور اجتماعي
تبصره : برنده مناقصه موظف است به محض ابلاغ برنده شدن در مناقصه از سوي کارفرما نسبت به ارائه مدارک زير به امور قراردادهاي شرکت آب و فاضلاب اقدام نمايد در غير اين صورت ضمن ضبط ضمانت نامه فرآيند ارجاع کار در مناقصه و معرفي به مراجع ذيربط ،مطابق مقررات رفتار خواهد شد .
الف – ارائه تصوير کد اقتصادي
ب- ارائه تصوير برگ مربوط به شناسه ملي شرکت
تذكر : چنانچه پيشنهاد دهنده يكي از مدارك پيش گفته شده را در پاكات ً الف و ب ً قرار ندهد و يا بصورت ناقص ارائه نمايد كارفرما پيشنهاد مربوطه را رد و با اخذ رسيد پاكات مناقصه را مسترد خواهد نمود.
-محتويات پاكت ج :
12-11- نمونه برگ پيشنهاد قيمت كه در آن قيمت بايد بصورت عددي و حروفي با ماشين تحرير و يا جوهر درج شده و مهر و امضاي معتبر داشته باشد . ضمناً وجود قلم و لاك خوردگي و يا ناهمخواني عددي و حروفي در قيمت پيشنهادي و همچنين پيشنهاد مشروط موجب مردودي آن پيشنهاد خواهد بود . جدول پيشنهاد قيمت بايستي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت در محل مشخص بارگذاري و ارائه شود .
پيشنهادهاي ارائه شده بـــه شرطي مورد بررسي قرارمي گيرند كه اوراق و جدولهاي تجزيه بهاي بخشنامه شماره 1232579/96 مورخ 31/3/1396 را (در صورتي که اسناد مناقصه داراي فهرست بهاء مي باشد) به صورت مهر و امضاء شده داشته باشد و براي مبالغ برآورد اوليه بيش از بيست برابر حد نصاب معاملات متوسط ارائه جداول پيشنهادي به تفکيک فصول بخشنامه شماره 76574/100 مورخ 19/8/87 مبني بر دستورالعمل نحوه ي ارائه پيشنهاد قيمت از سوي پيمانکاران به تفکيک فصل هاي فهرست بهاء (به صورت مهر و امضاء شده الزامي مي باشد) لازم به ذکر است جمع کل مبلغ ستون 4 جدول «پ» بايستي با رقم پيشنهادي در برگ پيشنهاد قيمت برابر باشد ، در غير اين صورت پيشنهاد باطل است و از ليست پيشنهادها حذف خواهد شد . در ضمن در صورتيکه شرايط هيچ کدام از بخشنامه فوق الذکر احراز نگرديد مناقصه گر موظف است نسبت به ارائه تجزيه بهاء به پيوست قيمت پيشنهادي خود در داخل محل پيش بيني شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت اقدام نمايد . در غير اين صورت کارفرما در رد يا قبول پيشنهاد قيمت ارائه شده بدون آناليز مختار است و پيمانکار حق هيچگونه اعتراض بعدي را ندارد .
تذکر : رعايت دستورالعمل شماره 576756/95 مورخه 31/3/95 و شماره 643299/95 مورخ 6/5/95 در ارتباط با مبلغ ظرفيت مجاز پيمانکاران براي شرکت در مناقصه ، ارزيابي کيفي و ارجاع کار از سوي شرکت کنندگان الزامي است .
تذکر1 : مناقصه گر با بارگذاري تصاوير مدارک فوق الذکر در واقع صحت و سقم آنها را تاييد مي نمايد بديهي است کارفرما مختار است در هر مرحله از مراحل فرآيند مناقصه اصل اسناد و مدارک را جهت کنترل و تطبيق درخواست نمايد و مناقصه گر موظف به ارائه اسناد و مدارک درخواستي بصورت اصل يا برابر اصل شده مي باشد تخطي از اين موضوع از سوي مناقصه گر موجب ابطال پيشنهاد در هر مرحله و ضبط ضمانتنامه ارائه شده مناقصه گر خواهد شد و مناقصه گر از اين بابت حق هر گونه اعتراض و ادعاي بعدي را از خود سلب مي نمايد . بديهي است عواقب ارائه هر گونه اسناد و مدارک نادرست و دستکاري شده و مخدوش به عهده مناقصه گر بوده و در صورت اثبات کارفرما حق برخورد قانوني مطابق مقررات را دارد
تذکر2 : چنانچه پيشنهاد دهنده مطابق توضيحات فوق اقدام ننمايد کارفرما در هر مرحله مي تواند مناقصه گر را از ادامه مراحل بعدي مناقصه حذف نمايد .
تبصره : برندگان مناقصه پس از انعقاد قرارداد مکلفند نسبت به مراعات مسائل ايمني اقدام نمايند و هر گونه خساراتي که از اين بابت متوجه کارفرما گردد ، کليه خسارات بعهده پيمانکار خواهد بود و از اين لحاظ هيچ گونه اعتراضي مسموع نخواهد بود .
12- در صورت بکارگيري پيمانکار از پيمانکاران جزء (دست دوم) در قرارداد، بايستي توسط دفتر حراست کارفرما از لحاظ صلاحيت امنيتي تعيين و تائيد گردند.
13- در صورت بکارگيري پيمانکار از پيمانکاران جزء (دست دوم) در قرارداد ، ضمن اعمال نظارت و کنترلهاي لازم، اقدامات مقتضي در خصوص تعيين صلاحيت شرکت هاي موصوف بايستي از طريق دفتر حراست کارفرما صورت پذيرد.
14- نحوه پرداخت بهای معامله مطابق بخشنامه ها ومقررات ومحتویات اسناد مناقصه می باشد.
15- میزان ضمانت انجام تعهدات به ترتیب دریافت واسترداد آن مطابق مفاد شرایط عمومی پیمان و آخرین بخشنامه ها ومحتویات اسناد مناقصه پیوست می باشد.
16- کارفرما در موارد موضوع جزء «ج» بند «ا» وجزهای «هـ» و«بند 1 ماده 23» آیین نامه معاملات آب وفاضلاب کشور و در مواردی که مناقصه گر مرتکب یکی از اعمال مندرج در بندهای ماده «1» تصویب نامه شماره 73377/ت30374 هـ مورخه 22/12/83 هیات محترم وزیران ( آیین نامه پیشگیری ومبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی و اصلاحیه های بعدی آن شود ) در پیشنهادات مرتبط مختار است.
تبصره: قبولی در کمیته ارزیابی فني بازرگانی نیز موجب سلب این اختیار نیست کارفرما درصورت رد هریک از پیشنهادات مراتب را به پیشنهاد دهنده اعلام و دلایل مربوط به رد پیشنهاد را مشخص نموده ودر سوابق برای مراجعات آتی نگهداری می نماید.
17- برنده مناقصه حق واگذاری تمام ویا بخشی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی کارفرما به دیگری ندارد.
18 - نشاني محل تسليم پاکت الف – تبريز بلوار 29 بهمن – شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي – اداره دبيرخانه
19 - اسناد و مدارك مناقصه فقط به نماينده شما با ارائه معرفي نامه معتبر با مهر و امضاي مجاز تحويل خواهد شد .
20 - درصورتيكه مبلغ كار مورد مناقصه با در نظر گرفتن كارهائي كه اخيراً برنده شده و يا قرارداد منعقد نموده ايد و هنوز به دفتر معاونت برنامه ريزي ونظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام نشده ، از ظرفيت ارجاع كار و با تعداد كار مجاز شما تجاوز مي نمايد مراتب را كتباً به دستگاه مناقصه گزار و دفتر معاونت برنامه ريزي ونظارت راهبردي رياست جمهوري اطلاع دهيد . مشاركت شما در اين مناقصه موكول به تائيد دفتر مزبور مي باشد . در صورتيكه مراتب فوق را رعايت نكرده و به تسليم پيشنهاد مبادرت نمائيد پيشنهاد شما از درجــــه اعتبار ساقط است وبراي باراول مشمول اخطار كتبي و براي بار دوم تا شش ماه و در صورت تكرار تا يك سال از فهرستهاي دفتر معاونت برنامه ريزي ونظارت راهبردي رياست جمهوري حذف و از ارجاع كارها محروم خواهيد گرديد .
21 - قيمت اسناد مناقصه 300000 ريال است كه بايد به صورت فيش بانكي واريز شده به حساب جام شماره 7221124733 بانك ملت باجه آب و فاضلاب تبريز (كد شعبه 5/1342) در محل پيش بيني شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري گردد
22 - پيشنهادهاي واصله در جلسه مناقصه با حضور اعضاي کميسيون مناقصه در ساعت و مورخ مندرج در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزار خواهد شد .
الف – ابتدا پاكت ( الف ) باز خواهد شد ، هرگاه محتواي اين پاكت كامل نباشد ، پيشنهاد مردود تلقي و اقدامي بعمل نخواهد آمد و عيناً به شرکت کننده مسترد خواهد شد . پس از کنترل و تاييد محتويات پاکت الف پيشنهاد دهندگان توسط اعضاي کميسيون مناقصه ، در صورت نداشتن عيب و نقص محتويات پاکت ب که در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت و در محل مربوطه بارگذاري گرديده توسط اعضاي کميسيون کنترل و بررسي مي گردد و در صورت نداشتن عيب و نقص محتويات پاکت ج که در محل مربوطه در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري شده توسط اعضاي کميسيون بررسي و در صورت نداشتن عيب و نقص پيشنهاد قيمت قرائت مي گردد .
توضيح اينكه :
حضور يك نفر نماينده از طرف هر يك از پيشنهاد دهندگان در جلسه مناقصه به شرط داشتن معرفي نامه معتبر بلامانع خواهد بود .
23- توضيحات لازم راجع به اسناد و مدارك مناقصه :
چنانچه هر يك از دعوت شدگان نسبت به مفهوم قسمتي از مشخصات و يا ساير مدارك مناقصه ابهامي داشته باشند بايستي حداكثر تا 3 روز پس از خريد اسناد مناقصه مراتب را كتباً به دستگاه مناقصه گزار اطلاع داده و تقاضاي دريافت توضيح كتبي نمايند . هر نوع توضيح يا تجديد نظر اضافي يا حذف مطالبي از مدارك مناقصه از طريق رسمي انجام و طي نامه اي از طرف دستگاه دعوت كننده به نشاني دعوت شدگان ارسال ميگردد و اين ضمائم جزو مدارك مناقصه منظور خواهد شد .
24 – رفتــار پيمانكاران در پاسخ به دعوتنامه مشاركت در مناقصه و رعايت مهلتهاي مقرر ، به دفتر معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري اعلام مي شود تا با پيمانكاران متخلف ، براساس ضوابط مربوط رفتار شود.
25- کليه پيمانکاران مـــوظفند در صورت برنــده شدن در مناقصه ، ضمن رعايت دقيق مفاد قوانين و بخشنامه هاي اداره تعاون – کار و رفاه اجتماعي ، نسبت به پرداخت پايه سنواتي کارگران شاغل اقدام نمايد .
26- در صورتيکه تعداد پيشنهادات مناقــصه گران از 3 فقره کمتر باشد و يا بررسي و کنترل پاکات الف و ب منجر به کاهش تعداد پيشنهادات مناقصه گران به کمتر از 3 فقـــره گردد ،اعضاء کميسيون اين اختيار را دارند که در صورت صلاحديد ضمن عدم بازگشايي پيشنهادت موجود نسبت به تجديد مناقصه تصميم گيري نمايند.
27- كارفرما ، حق تغيير و اصلاح و تجديد نظر در مشخصات يا نقشه ها را قبل از انقضاي مهلت لازم جهت تسليم پيشنهادات براي خود محفوظ ميدارد و اگر چنين موردي پيش آيد اصلاحات فوق طي يك ضميمه جهت اطلاع كليه دعوت شدگان به مناقصه ارسال خواهد شد و چنانچه پيشنهادي قبل از ارسال ضميمه مزبور تسليم شده باشد پيشنهاد دهنده حق دارد تقاضاي استرداد آن را به منظور انجام تغييرات و اصلاحات لازم بنمايد . چنانچه اين تجديد نظر يا اصلاح مستلزم تغيير مقادير يا قيمت پيشنهادي يا هر دو باشد در اين صورت ، آخرين روز دريافت پيشنهادها مي تواند با اطلاع قبلي كارفرما به تعويق افتد بنحوي كه پيشنهاد دهندگان فرصت كافي براي اعمال اصلاحات و تجديد نظر داشته باشند .
28- مهلت برنده مناقصه براي ارائه تضمين انجام تعهدات و امضاء قرارداد حداکثر تا هفت روز پس از تاريخ ابلاغ نامه برنده مناقصه از سوي کارفرما مي باشد و برنده مناقصه ملزم است ظرف 7 روز پس از اطلاع از برنده شدن در مناقصه در دفتر مناقصه گزار حاضر شده و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمايد در غير اين صورت ضمانت نامه شرکت در فرآيند ارجاع کار وي به نفع كارفرما و بدون هيچگونه تشريفات قضائي ضبط شده و برنده مناقصه هيچگونه حق اعتراض و ادعائي نخواهد داشت و سپرده برنده دوم مناقصه نیز درصورتی که از انعقاد قرارداد ویا انجام معامله امتناع ورزد ضبط خواهد شد قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه سپرده برنده دوم مسترد نخواهد شد. بديهي است مبلغ تضمين انجام تعهدات و نحوه آزادسازي تضمين مذکور مطابق آئين نامه تضمين معاملات دولتي به شماره 123402/ت50659هـ مورخ 22/9/94 مي باشد.
29- چنانچه هريك ازشركت كنندگان دراين مناقصه دريكي ازمناقصات اخيراين شركت برنده شده باشند پيشنهاد آن شركت دراين مناقصه مفتوح نخواهدشد مگرباصلاحديد اعضاء كميسيون مناقصه
30- در صورتيکه اختلافي بين کارفرما و پيمانکار پيش آيد اعم از اينکه مربوط به اجراي عمليات موضوع قرارداد و يا مربوط به تفسير و تعبير هر يک از مفاد قرارداد و ساير اسناد و مدارک پيوست قرارداد باشد چنانچه طرفين نتوانند موضوع اختلاف را از راه توافق رفع نمايند به داور مرضي الطرفين يــا شوراي عالي فني استانداري مراجعه و راي داوران براي هر دو طرف قطعي و لازم الاجرا خواهد بود و همچنين بروز اختلاف مانع از اجراي مفاد قرارداد براي هر يک از طرفين نمي باشد .
31- كارفرما مختار است پيمانكارانيكه به دعوت نامه مناقصه ترتيب اثرندهند از دعوت مجدد درمناقصات آتي خودداري نمايد.
32- پيمان مناقصه از حيث ساير موارد ذكر نشده تـــابـــع جـــديــدتـــرين شرايط عمومي پيمان وآخرين دستورالعملها وبخشنامه هاي كشور خواهد بود . در ضمن داوري مندرج در ماده 53 شرايط عمومي اين پيمان از نوع داوري اجباري بوده و در صورت اختلاف مندرج و مشروح در ماده مذکور طرفين ملزم به رعايت موازين و مقررات داوري اجباري شوراي عالي فني مي باشند
33- ساير قوانين و مقررات جاري كشور به اين مناقصه و قراردادهاي بعدي حاكم است .
34- کليه پيمانکاران بهره برداري و تعمير و نگهداري تاسيسات و تجهيزات صنعت آب و برق موظف است جهت اجراي عمليات موضوع قرارداد از ابتداي سال 1396 از نيروي انساني داراي گواهي نامه صلاحيت حرفه اي در مشاغل فني و تخصصي استفاده نمايد و در این خصوص هزینه آموزش نیروی انسانی خود را در قیمت
پیشنهادی منظور نماید (حداقل 5 در هزار قرارداد) و نظارت بر نحوه هزينه کرد آن بر عهده مدير آموزش شرکت آب و فاضلاب استان مي باشد .
تبصره 1 : به هر نحوي از انحاء بکارگيري نيروي انساني فاقد گواهينامه صلاحيت حرفه اي در مشاغل فني و تخصصي از ابتداي سال 1396 جهت اجراي موضوع قرارداد ممنوع مي باشد و مسئوليت کنترل و نظارت بر بند فوق بر عهده دستگاه نظارت مي باشد در غير اين صورت مطابق مقررات برخورد خواهد شد .
تبصره 2 : کلیه شرکت کنندگان در مناقصه موظفند به منظور اخذ صلاحیت لازم جهت شرکت در مناقصات مربوطه به پروژه های بهره برداری – نگهداری از تصفیه خانه های آب و فاضلاب و شبکه های مرتبط به حوزه های دفتر نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت ثبت نام ، مراجعه فرمایند و در صورت درخواست کارفرما در هر مرحله از فرآيند انعقاد قرارداد و يا پس از انعقاد قرارداد در صورت درخواست کارفرما نسبت به ارائه گواهي صلاحيت مذکور اقدام نمايد و در غير اين صورت کارفرما مختار است برخورد قانوني به عمل آورد .
تبصره 3 :پيمانکار موظف است کارکنان خود را در قبال پرداخت هزينه هاي پزشکي و غرامت صدمه جسمي ، نقض عضو و فوت ، نزد يکي از شرکت هاي بيمه گر با عنوان بيمه مسئوليت مدني کارفرما در قبال کارکنان بيمه نمايد .
نام وامضاي دستگاه مناقصه گزار
شركت آب وفاضلاب استان آذربايجانشرقي
عليرضا ايمانلو |
نام ونام خانوادگي وامضاي مجاز
تعهدآور ومهر پيشنهاد دهنده |
Am.4289-98/5/8
530626500 ریال
امین
1398/04/13
امین
1398/05/13
مناقصه
https://abfaazarbaijan.ir
ثبت نام و دانلود فایل اسناد
دانلود اسناد عمومی
بازگشت