کاغذ پرینتر حرارتی 79 میلیمتر با طول 25 متر و ماندگاری سه ساله با پشت نویسی سفارشي
1398/06/05
1398/06/26
1398/06/26
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
باسمه تعالي
« دعوتنامه و شرایط مناقصه عمومي »
ماده 1 – موضوع مناقصه :
خريد اقلام به شرح زير :
ردیف
|
نام و مشخصات کالا
|
تعداد یا مقدار |
واحد |
1
|
کاغذ پرینتر حرارتی 79 میلیمتر با طول 25 متر و ماندگاری سه ساله با پشت نویسی سفارشي |
70000 |
رول |
تبصره :
- مشخصات فني بپيوست مي باشد .
- تامين اعتبار از محل طرح هاي غيرعمراني مي باشد .
ماده 2- مدت و محل تحويل :
برنده مناقصه موظف است حداكثر ظرف مدت يک ماه از تاريخ قرارداد كالاي مندرج در ماده يك برگ شرايط را تهيه و پس از تائيد دستگاه نظارت به شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي تحويل نمايد .
تبصره 1- كليه هــزينه هــاي كــارشناسي مربوط به دستگاه نظارت و بارگيري و حمل و تخليه بعهده تامين كننده ( برنده مناقصه) ميباشد .
تبصره 2 – محل تحويل اقلام موضوع قرارداد انبارهای واقع در سطح شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مي باشد .
ماده 3 – ميزان سپرده :
شركت كنندگان در مناقصه بايستي مبلغ 300000000 ريال را بعنوان سپرده شرکت در فرآيند ارجاع کار به يكي از طرق ذيل تهيه و در پاكت لاك و مهر شده ( الف ) قرار دهند .
1-3- رسید بانکی واریز وجه مزبور نقدی
الف : در مناقصات عمرانی به حساب جاری سیبا 2175160403006 بانک ملی شعبه اطباء تبریز
ب : در مناقصات غیرعمرانی به حساب جام شماره 7221124733 بانک ملت باجه آب و فاضلاب تبریز ( کد شعبه 5/1342)
2-3- ضمانتنامه بانكي معادل مبلغ فوق بمدت اعتباري حداقل سه ماه و قابل تمديد از يكي از بانكها بعنوان خريد از شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي (براساس فرمت مندرج در آيين نامه تضمين مطالعات دولتي مصوب هيئت وزيران به شماره 123402/ت50659هـ مورخ 22/9/94)
مدت اعتبارتضمينهاي فوق حداقل سه ماه پس از تاريخ افتتاح پيشنهادها بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد و علاوه بر آن ضمانتنامه هاي بانكي بايد طبق فرمهاي مورد قبول ، تنظيم شود .
ماده 4 – اسناد مناقصه و چگونگي تكميل و ارائه پاكت پيشنهاد :
1-4- نظر به اينکه مناقصه از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت انجام مي گيرد لهذا نحوه تهيه اسناد مناقصه به شرح زير مي باشد :
پاكت ( الف ) حاوي :
- تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار اين پاکت به صورت لاک و مهر تا راس ساعت 9 صبح مورخ26/6/98 در مکان مقرر در اسناد بايستي بصورت فيزيکي تحويل شرکت آب و فاضلاب استان گردد . بديهي است تصوير تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت نيز بايد در محل تعيين شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري گردد .
پاكت ( ب ) :
محتويات اين پاکات حاوي اسناد مناقصه به شرح ذيل مي باشد که مي بايستي بصورت کامل و خوانا در محل پيش بيني شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري گردد :
- دعوتنامه شركت در مناقصه
-
- تصوير آگهي روزنامه رسمي كشور حاوي امضاءهاي مجاز و یا روزنامه محلی و يا پرينت روزنامه الکترونيکي از سايت روزنامه رسمي
تبصره : براي شرکتهاي سهامي عام و خاص بيش از 2 سال از تاريخ انتشار روزنامه نگذشته باشد
- تصوير كد اقتصادي
- تصوير برگ مربوط به شناسه ملي شرکت
- تــصویر تمام صفحات شناسنامه و کــارت ملی دارندگان حق امضاء و تصوير شناسنامه پدر افراد مذکور در اسناد مناقصه الزامی می باشد .
- تصوير صورت مالی حسابرسی شده آخرين سال مالي به پايان رسيده براي مبالغ برآورد اوليه بيش از 10 برابر حد نصاب معاملات متوسط که توسط سازمان حسابرسي يا اعضاء جامعه حسابداران رسمي انجام شده است الزامي مي باشد. (بر اساس مصوبه 26510/ت39039ک مورخ 9/2/88 وزراي عضو کميسيون اقتصادي دولت)
- تصوير گواهي امضاي تائيد شده توسط دفاتر اسناد رسمي ، مبني بر اصالت امضاي صاحبان امضاي مجاز
- تصویر ایران کد
- تصوير گواهينامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران (در صورتیکه مشمول استاندارد اجباری باشند)
تذکر1 : مناقصه گر با بارگذاري تصاوير مدارک فوق الذکر در واقع صحت و سقم آنها را تاييد مي نمايد بديهي است کارفرما مختار است در هر مرحله از مراحل فرآيند مناقصه اصل اسناد و مدارک را جهت کنترل و تطبيق درخواست نمايد و مناقصه گر موظف به ارائه اسناد و مدارک درخواستي بصورت اصل يا برابر اصل شده مي باشد تخطي از اين موضوع از سوي مناقصه گر موجب ابطال پيشنهاد در هر مرحله و ضبط ضمانتنامه ارائه شده مناقصه گر خواهد شد و مناقصه گر از اين بابت حق هر گونه اعتراض و ادعاي بعدي را از خود سلب مي نمايد . بديهي است عواقب ارائه هر گونه اسناد و مدارک نادرست و دستکاري شده و مخدوش به عهده مناقصه گر بوده و در صورت اثبات کارفرما حق برخورد قانوني مطابق مقررات را دارد
تذکر2 : چنانچه پيشنهاد دهنده مطابق توضيحات فوق اقدام ننمايد کارفرما در هر مرحله مي تواند مناقصه گر را از ادامه مراحل بعدي مناقصه حذف نمايد .
پاكت (ج): جدول پيشنهاد قيمت که مي بايستي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري و ارائه شود .
2-4- كليه اسنادمناقصه وشرايط اعلام شده مي بايست در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري گردد .
تبصره 1 : ارسال يك نمونه از هر يك از اقلام درخواستي (درصورت لزوم) الزامي است . بديهي است به غير از برنده مناقصه ساير شرکت کنندگان مي بايست حداکثر تا مدت يک هفته در صورت تمايل جهت دريافت نمونه اقلام ارسالي اقدام نمايند . بديهي است بعد از مدت مذکور اين شرکت هيچ گونه مسئوليتي در اين خصوص ندارد .
تبصره 2 : براي آزمايش اقلام در صورتي كه تجهيزات آزمايشگاه كارخانه توليد كننده مناسب باشد . در آنجا و اگــر مناسب نبوده يا امكانات كافي موجود نباشد از آزمــايشگاههاي مجهز استفاده مي شود و هزينه هاي آن جداگانه از توليد كننده دريافت خواهد شد و يا از صورتحساب وي كسر مي گردد .
ماده 5 . جلسه مناقصه
جلسه مناقصه با حضور اعضاي کميسيون مناقصه در ساعت و مورخ مندرج در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزار خواهد شد .
الف – ابتدا پاكت ( الف ) باز خواهد شد ، هرگاه محتواي اين پاكت كامل نباشد ، پيشنهاد مردود تلقي و اقدامي بعمل نخواهد آمد و عيناً به تامين کننده مسترد خواهد شد .
ب- پس از كنترل و تائيد محتويات پاكت ( الف ) پيشنهاددهندگان توسط اعضاء كميسيون مناقصه ، در صورتی که بررسی وارزیابی پیشنهادها توسط اعضاء کمیسیون مناقصه ضروری تشخیص داده شود تصاوير اسناد و مدارک حاوي پاکت (ب) كه حاوي استاندارد و مشخصات فني مي باشد به كميته فني و بازرگاني شركت ارائه مي گردد و اعضاء كميته نتايج بررسي را جهت برگزاري جلسه دوم و مشاهده قيمتهاي پيشنهادي اعلام ميدارند .
ج – براساس گزارش كميته فني بازرگاني ، قيمت هاي پيشنهاددهندگاني كه امتياز فني بازرگاني لازم را احراز كرده اند از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت گشوده مي شود . پيشنهاد دهنده اي كه مناسب ترين قيمت را حائز شده باشد به عنوان برنده اول اعلام و برنده دوم در صورتي اعلام مي شود كه تفاوت قيمت پيشنهادي وي با برنده اول كمتر از مبلغ تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار باشد .
حضور پيشنهاد دهندگان يا نمايندگان مجاز آنان با معرفي نامه كتبي در كميسيون مناقصه آزاد است .
ماده 6 – مواردي كه تامين کننده در هنگام ارائه پيشنهاد قيمت بايد رعايت نمايد :
1-6- هرگونه قلم خوردگي يا تغيير در عبارات يا ارقام بايد با امضاهاي مجاز تامين کننده مورد تائيد قرار گيرد .
2-6- در صورت مشاهده اختلاف بين مبالغ تعيين شده به حروف و عدد ، مبالغ تعيين شده به حروف معتبر خواهد بود و نيز در صورت تناقض بين واحد بهاء و جمع قيمتها هر كدام كه كمتر باشد ارجحيت خواهد داشت .
3-6- شركت در مناقصه به منزله پذيرفتن و اطلاع كامل تامين کنندگان از كليه مقررات و آئين نامه هاي معاملات دولتي خواهد بود .
ماده 7- آزادسازي سپرده شرکت در فرآيند ارجاع کار :
سپرده نفرات اول و دوم برنده مناقصه تا ارائه ضمانتنامه انجام تعهدات توسط برنده مناقصه نزد شركت نگهداري خواهد شد و چنانچه برنده اول مناقصه ظرف مدت هفت روز نسبت به ارائه ضمانتنامه و امضاء قرارداد اقدام ننمايد سپرده وي بدون انجام تشريفات قضائي بنفع شركت ضبط مي گردد و در اين حالت چنانچه تفاوت قيمت پيشنهادي نفر دوم با نفر اول از مبلغ سپرده بيشتر نباشد ، مراتب به برنده دوم مناقصه اعلام خواهد شد ، چنانچه نفر دوم نيز ظرف مدت هفت روز نسبت به ارائه ضمانتنامه انجام تعهدات وانعقاد قرارداد اقدام ننمايد سپرده وي نيز بدون انجام تشريفات قضائي بنفع شركت ضبط خواهدشد .
ماده 8- تضمين انجام تعهدات :
مهلت برنده مناقصه براي ارائه تضمين انجام تعهدات و امضاء قرارداد حداکثر تا هفت روز پس از تاريخ ابلاغ نامه برنده مناقصه از سوي کارفرما مي باشد و بديهي است مبلغ تضمين انجام تعهدات و نحوه آزادسازي تضمين مذکور مطابق آئين نامه تضمين معاملات دولتي به شماره 123402/ت50659هـ مورخ 22/9/94 مي باشد.
ماده 9- شرايط پرداخت :
کارفرما مجاز و مختار است پس از انعقاد قرارداد در صورتي كه مصلحت بداند در مقابل دريافت ضمانتنامه بانكي نسبت به پرداخت 25% كل بها مورد مناقصه بعنوان پيش پرداخت به تامين کننده اقدام و نسبت به كسر آن از صورتحسابهاي كالاي تحويلي متناسباً اقدام نمايد .
در صورتي كــه تامين کننده بــه نحو احسن نسبت بــه انجام تعهدات خود اقدام نمايد کارفرما متعهد مي گردد نسبت بــه پــرداخت بهــا اقـــلام تحويلي براساس صورتحسابهاي ارسالي پس از كسر پيش پرداخت علي الحساب ، كسورات قانوني و جريمه تاخير ( در صورت وقوع ) اقدام نمايد .
ماده 10- جريمه تاخير در تحويل كالا :
برنده مناقصه مكلف است كالاي مورد مناقصه را حداكثر تا پايان مدت قرارداد در انبار شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي تحويل نمايد و در صورت تاخير در تحويل كالا کارفرما مي تواند بازاء هر دو ماه تاخير ، 5% بهاء كالاي تحويل نشده را به عنوان خسارت تاخير بر مبناي فوق محاسبه و از صورتحساب تامين کننده كسر نمايد .
ماده 11 – تغيير در مقدار كالا :
کارفرما مجاز است به ميزان 25% از كل قرارداد را به همان قيمت مورد توافق اوليه اضافه يا كسر نمايد.
ماده 12- كسورات قانوني :
كليه كسورات قانوني اين معامله به عهده برنده مناقصه مي باشد .
ماده 13- تعديل :
هيچگونه تعديل مالي شامل افزايش قيمت مواد اوليه و دستمزدها و ساير موارد در طول اجراي قرارداد و حتي در صورت تاخير به اين قرارداد تعلق نخواهد گرفت .
ماده 14- عدم واگذاري و انتقال :
تامين کننده حق واگذاري و انتقال اين قرارداد را جزء يا كل به غير ندارد مگر آنكه قبلاً موافقت كتبي کارفرما كسب شده باشد در صورت تخلف تامين کننده ، کارفرما مي تواند علاوه بر ضبط تضمين تعهد تامين کننده ، قرارداد خريد را نيز فسخ نمايد .
ماده 15- ممنوعيتهاي قانوني :
تامين کننده بايستي مشمول مــواد منع مداخله در معاملات دولتي قانون مصوب 22 ديماه 1337 و اصلاحيه هاي بعدي نبوده و در صورتي كه بنحوي از انحاء مشمول منع قانون شناخته شود از هر جهت مسئول و جوابگو خواهد بود .
ماده 16- حل اختلاف :
در صورتيكه اختلافي بين کارفرما و تامين کننده پيش آيد اعم از اينكه مربوط به اجراي عمليات موضوع قرارداد و يا مربوط به تفسير و تعبير هر يك از مواد قرارداد و ساير اسناد و مدارك پيوست قرارداد باشد چنانچه طرفين نتوانند موضوع اختلاف را از راه توافق رفع نمايند به داور مرضي الطرفين مراجعه و راي داوران براي هر دو طرف قطعي و لازم الاجرا خواهد بود . همچنين بروز اختلاف مانع از اجراي مفاد قرارداد براي هر يك از طرفين نميباشد . در ضمن داوري مندرج در ماده 53 شرايط عمومي پيمان از نوع داوري اجباري بوده و در صورت اختلاف مندرج و مشروح در ماده مذکور طرفين ملزم به رعايت موازين و مقررات داوري اجباري شوراي عالي فني مي باشند .
ماده 17- فسخ قرارداد :
در صورتيكه تامين کننده در دوره اجرائي قرارداد ورشكست و يا موسسه وي منحل و تعطيل گردد و يا شخصاً محجور و ممنوع از مداخله و يا بعللي منصرف از اجراي قرارداد شود يا در انجام تعهدات خود مسامحه و نسبت به تحويل اقلام موضوع ماده يك قرارداد تاخير نمايد و بنحوي از انحاء مدول قرارداد تخلف نمايد ، کارفرما مجاز و مختار است بدون هيچگونه تشريفات قضائي نسبت به فسخ قرارداد و ضبط ضمانتنامه انجام تعهدات تامين کننده به نفع خود اقدام و زيانهاي وارده را براساس مقررات قانوني و اين قرارداد از تامين کننده مطالبه نمايد و در اين صورت تامين کننده حق هيچگونه ادعا و اعتراضي را در هيچ مورد نخواهد داشت .
ماده 18- نكات مهم در تعيين برنده مناقصه :
- برنده مناقصه بر مبناي قيمت پيشنهادي كل و با توجه به اولويتهاي فني تعيين خواهد شد .
- برنده مناقصه بايستي كليه شرايط و امكانات لازم را جهت اعمال نظارت و آزمايشهاي استاندارد در مراحل مختلف توليد و تست در اختيار نماينده کارفرما قرار دهد .
ماده 19- اصلاحيه ها و پاسخگوئي به سوالات پيشنهاد دهندگان :
هرگاه تامين کننده تناقضي در اسناد مناقصه مشاهده كند و يا نسبت به مفهوم قسمتي از مشخصات و اسناد مناقصه و يا مشخصات فني قرارداد سوالي داشته باشد بايستي تا 5 روز قبل از تاريخ بازگشائي پاكات مراتب را كتباً از طريق دورنگار 33309992 – 041 به شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي (امور قراردادها) اطلاع دهد . در اين خصوص شركت هرگونه توضيح و يا تجديدنظر اضافي يا حذف مطالبي از اسناد مناقصه را كتباً به آدرس تامين کنندگان ارسال مي نمايد .
ماده 20- هزينه درج آگهي :
هزينه درج آگهي درروزنامه به عهده برنده مناقصه مي باشد واز اولين صورتحساب وي كسرخواهد شد .
ماده 21- سایرمقررات جاری کشورو شرایط عمومی پيمان به این مناقصه وقراردادهای بعدی حاکم است.
ماده 22- در صورتيکه تعداد پيشنهادات مناقــصه گران از 3 فقره کمتر باشد و يا بررسي و کنترل پاکات الف و ب منجر به کاهش تعداد پيشنهادات مناقصه گران به کمتر از 3 فقـــره گردد ،اعضاء کميسيون اين اختيار را دارند که در صورت صلاحديد ضمن عدم بازگشايي پيشنهادات موجود نسبت به تجديد مناقصه تصميم گيري نمايند .
دستگاه مناقصه گزار :
شركت آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي
عليرضا ايمانلو |
مهر و امضاء فروشنده : |
« جدول قيمت پيشنهادي »
شرح |
مقدار |
واحد |
قيمت پيشنهادي
(به ريال ) |
قيمت کل
(به ريال ) |
کاغذ پرینتر حرارتی 79 میلیمتر با طول 25 متر و ماندگاری سه ساله با پشت نویسی سفارشي |
70000 |
رول |
|
|
بارگيري و حمل و تخليه |
|
جمع |
|
ماليات بر ارزش افزوده |
|
جمع کل |
|
تذكر :
- تهيه مصالح ، ماشين آلات و نيروي انساني لازم براي ساخت اقلام فوق همراه با مراقبتهاي لازم و نگهداري و انبار آن تا زمان بارگيري ، حمل و تحويل در محل انبار آب و فاضلاب استان آذربايجانشرقي به عهده تامين کننده مي باشد .
- كليه هزينه هاي مربوط به تست و آزمايش استاندارد و آببندي در مراحل مختلف توليد و همچنين هزينه اقلامي كه طبق مشخصات فني نبوده و مردود شناخته مي شود به عهده تامين کننده مي باشد .
- حمل اقلام درخواستي بايستي يكجا صورت پذيرد .
- قيمت هر يك از اقلام مقادير و قيمتها بايد در مقابل آن نوشته شود هرگاه قيمت قطعي و در مقابل آن نوشته نشده باشد فرض بر اين خواهد بود كه قيمت آن قلم در ساير اقلام جدول مقادير و قيمتها منظور گرديده است .
- در صورت تناقض بين حاصل مقدار و واحد بهاي هر قلم با قيمت كل آن قلم ، قيمت كل آن قلم ، مبنا خواهد بود . همچنين در صورت تناقض بين حاصل جمع قيمتهاي كل اقلام با مبلغ پيشنهاد ، مبلغ پيشنهاد مبنا خواهد بود .
- لازم به ذكر است مدت اعتبار پيشنهاد قيمت ها حداقل سه ماه پس از زمان ارائه پيشنهاد قيمت خواهد بود .
AM.4479-98/5/14
300000000ریال
1398/05/13
1398/05/14
مناقصه
https://abfaazarbaijan.ir
ثبت نام و دانلود فایل اسناد
دانلود اسناد عمومی
بازگشت