لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

معرفی مدیران ارشد

سمت : مديرعامل ارسال پيام

ابراهیم
سلیمانی
فوق ليسانس
1000122122
041 - 33315412
041 - 33309992
 
شرح وظايف :
مدير عامل بالاترين مقام اجرايي شرکت بوده و مجري مصوبات هيئت مديره و داراي اختيارات ذيل است:
  • اداره امور شرکت و مراقبت و نظارت بر حسن جريان کليه امور اداري ، مالي ، بازرگاني ، پژوهشي ، فني و حفظ اموال و تنظيم دارائيهاي شرکت براساس مقررات و دستورالعمل ها و آئين نامه هاي مربوطه.
  • تنظيم برنامه و بودجه شرکت و پيشنهاد آن به هيئت مديره
  • تنظيم ترازنامه و حساب سود و زيان و ساير گزارشات مالي و عملياتي شرکت و ارائه آن به هيئت مديره
  • عزل و نصب مديران و کارکنان شرکت و تعيين حقوق و دستمزد و پاداش و ترفيع و حق تشويق و تنبيه کارکنان و ساير حالات استخدامي براساس آئين نامه هاي مربوطه
  • نمايندگي شرکت در مقابل کليه مقامات قضايي و اشخاص حقيقي و حقوقي با حق توکيل به غير
  • تصويب نحوه ارتباط و مبادله اطلاعاتي ، فني ، علمي ، صنعتي و بازرگاني در زمينه موضوع فعاليت شرکت با رعايت مقررات و آئين نامه هاي مربوطه
  • عقد قراردادهايي که به منظور اجراي وظايف شرکت بسته مي شوند و تغيير و تبديل يا فسخ و اقاله آنها
  • تعيين حيطه فعاليت و وظايف کليه واحدهاي تابعه شرکت با رعايت ضوابط و مقررات
  • آشنايي لازم با کليه قوانين و مقررات ناظر بر فعاليت هاي شرکت
  • تعيين هدف هاي بلند مدت شرکت (در زمينه تامين ، توزيع آب مشروب، جمع آوري ، تصفيه و دفع بهداشتي فاضلاب، ارزيابي ميزان موفقيت در حصول به هدف ها و تجديد نظر منظم در هدف هاي مزبور)
  • نظارت بر روند برنامه ريزي فعاليت هاي بهره برداري ، مهندسي و توسعه ، درآمد و امور مشترکين، بهبود مديريت و مالي و پشتيباني ، هماهنگ ساختن برنامه ها با يکديگر در چارچوب هدف هاي بلند مدت شرکت براساس ملاحظات مربوط به محدوديت هاي منابع مالي و نيروي انساني
  • پيگيري و نظارت بر نحوه عمليات اجرايي که توسط معاونين و مديران امور مختلف شرکت به انجام
  • مي رسند، تا اخذ نتايج مطلوب
  • تفويض اختيار مناسب و لازم به معاونين و مديران و در عين حال قبول مسئوليت نهايي در مقابل کليه نتايج حاصله از عمليات و اقدامات آنان
  • رعايت اصول سلسله مراتب، خطوط ارتباطات رسمي سازمان مصوب و ايجاد استمرار و ممارست در کارکنان شرکت از نظر رعايت اصول مزبور
  • حفظ تماس نزديک با قسمت هاي مختلف شرکت ، (به ويژه واحدهاي آب و فاضلاب شهري) انجام بازديدهاي مکرر از آنها براي مشاهده وضع و طرز کار و تبادل نظر با مديران و مسئولين مربوطه بدون دخالت مستقيم در حيطه نظارت و مسئوليت مديران تابعه
  • داشتن اطلاع دايمي و به روز از کليات عوامل ، تعرفه ها ، عمليات و تصميمات موثر برامور جاري شرکت و ارزيابي و تعبير علل و ميزان و نتايج تاثيرات مزبور شرکت
  • اتخاذ تدابير لازم براي استفاده مطلوب از نيروي انساني ، ماشين آلات ، تجهيزات و منابع مالي در جهت تحقق اهداف شرکت ، ضمن مراقبت براي حفظ دوام و بقاي آنها
  • کوشش به منظور ترويج فرهنگ صرفه جويي در مصرف آب و استفاده صحيح از تاسيسات و آشنا ساختن مردم با اثرات اکولوژيکي ناشي از استفاده بي رويه از منابع آب و ايجاد فاضلاب
  • کوشش به منظور ارتقاء سطح بهره وري و راندمان فعاليت هاي اجرايي (توليد و آبرساني ، جمع آوري ، تصفيه و دفع فاضلاب) و خدمات ستادي و در نتيجه کاهش تدريجي هزينه تمام شده به طوري که ظرف مدت قابل قبولي قيمت تمام شده محصولات و خدمات قابل توجيه با استانداردهاي ملي و بين المللي گردد.
  • تهيه گزارشات لازم 
  • تدابير ، سياست ها و خط مشي هايي که طبق آن افراد مناسب و شايسته براي هر پست بکار گمارده شوند.
  • کوشش به منظور آموزش و تقويت مديريت و راهبري مديران و مسئولين سطوح مختلف شرکت
  • رسيدگي به شکايات واصله
  • انجام ساير وظايف قانوني در مقابل ارکان شرکت و حصول اطمينان از تحقق تصميمات هيأت مديره شرکت.
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر مدير عامل 
 soleymani-e(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : قائم مقام مديرعامل و عضو هیئت مدیره  ارسال پيام

پرویز
عباسی
 کارشناسی ارشد
----
041 - 33328895
041 - 33309992
 
شرح وظايف : 
- برنامه ريزي لازم به منظور انجام فعاليتهاي حوزه و ارتقاء بهره وري و بهبود مديريت
- تهيه و تنظيم خط مشي ها و تدوين برنامه هاي ادواري با هماهنگي ساير بخشهاي شرکت و تعيين اولويت طرح ها و برنامه ها و ارائه به مديريت عامل
-تدوين روشها وسياستها، تعيين وارزيابي سيستمهاي موجود وطراحي سيستمهاي جديد در راستاي تحقق اهداف شرکت
- جمع آوري و تجزيه وتحليل اطلاعات و به روزآوري آمار و اطلاعات در چارچوب وظايف و مسئوليتهاي شرکت
- بررسي طرح ها و برنامه ها و هماهنگي با اهداف و سياستهاي تعيين شده و ارائه پيشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفيق طرح ها و برنامه ها
- تهيه و تنظيم تشکيلات کلي و تفصيلي و نظارت بر اجراي آن- برنامه ريزي و نيازسنجي نيروي انساني و آموزشي به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقاء سطح علمي کارکنان و افزايش بهره وري
- انجام امور مربوط به طرح طبقه بندي و ارزشيابي مشاغل و نظام پرداخت و نظارت بر اجراي نظام ارزشيابي کارکنان و واحدهاي حوزه معاونت
- بررسي ظرفيتهاي مالي، امکانات اجرائي وپرسنلي به منظور انجام اولويت بندي هاي لازم در تدوين برنامه هاي شرکت
- نظارت بر برنامه هاي اجرا شده و تدوين شاخصها و معيارهاي ارزيابي برنامه ها و عمليات اجرائي و تعيين انحراف معيار در جهت تحليل نقاط قوت و ضعف روشهاي اجرائي و در نهايت پيشنهاد اصلاح عمليات اجرائي
- انجام فعاليتهاي مربوط به بررسي سيستمها و روشهاي اجرائي و عملياتي پيشرفته و متحد الشکل
- ايجاد و راه اندازي سيستمهاي مورد نياز و ارتقاء سيستمهاي اطلاعات مديريت، ترويج مکانيزاسيون سيستمها، تلفيق و ادغام اطلاعات به منظور ايجاد بانک اطلاعاتي
- همکاري در بررسي راهکارهاي عملي برون سپاري فعاليتها
- برنامه ريزي عملياتي، تهيه و تنظيم بودجه سالانه ، تدوين شاخصها و معيارهاي برنامه و پيشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه هاي کاري
- تدوين روشها و سياستهاي مالي و اقتصادي و ارائه پيشنهاد مطلوب به منظور افزايش کارآئي فعاليتها وبرنامه هاي شرکت
- تجزيه و تحليل قيمت تمام شده، درآمد و هزينه شرکت - تهيه و تدوين مشخصات و نتايج تحقيقات کاربردي و ايجاد زمينه لازم بمنظورجذب متخصصان و کارشناسان ذيربط در انجام تحقيقات  

 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر قائم مقام مديرعامل
 abbasi-p(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : معاون درآمد و امور مشترکين ارسال پيام

شهرام
کیوانی
 فوق لیسانس
----
041 - 33302670
041 - 33309992
 
شرح وظايف :
دريافت اهداف ، سياستها و خط مشي از مديريت مافوق-برنامه¬ريزي لازم به منظور انجام فعاليتهاي حوزه و ارتقاء بهره وري و بهبود فعاليتهاي مربوطه-برنامه ريزي به منظور انجام به موقع و صحيح خدمات رساني به مشترکين بر اساس ساز وکارهاي از پيش تعيين شده-تدوين روشهاي مناسب در رسيدگي به کار مراجعان و مشترکين و نظارت در به روز نمودن اطلاعات مورد نياز و تجزيه و تحليل آنها-نظارت بر نحوه استقرار سيستم امور مشترکين در واحدهاي مربوطه-نظارت بر اجراي صحيح دستورالعمل ها و بخشنامه هاي صادره در ارتباط با خدمات مشترکين-نظارت بر اجراي دقيق تعرفه ها و تطبيق آنها با قوانين و مقررات شرکت-بررسي قيمت تمام شده و تجزيه و تحليل هزينه خدمات به مشترکين و بررسي و ارائه روشهاي اقتصادي جهت کاهش هزينه-نظارت بر نحوه جمع آوري آمار و اطلاعات و ارائه گزارشات لازم از واحدهاي مختلف-دريافت و تحليل گزارشات لازم در زمينه وصول درآمد آب بهاء، حق اشتراک آب و فاضلاب، ... -برنامه ريزي و نظارت بر نحوه قرائت کنتور، ثبت گزارشات و ارائه جهت ثبت ماشيني و صدور قبوض ماهيانه- بررسي علل عدم پرداختها و پيگيري لازم در خصوص وصول مطالبات معوق و قطع و وصل اشتراک-نظارت بر فعاليت واحدهاي مختلف در خصوص شناسائي کنتورهاي معيوب و پيگيري جهت رفع مشکل -نظارت بر امور مربوط به حذف انشعابات غير مجاز، تعيين خسارات وارده، تغيير کاربري، تفکيکي و مساحي مجدد-نظارت بر تهيه صورتحساب و بيلان کلي درآمد-نظارت بر مکانيزه نمودن واحدهاي وصول درآمد و ساير واحدها-تهيه آمار و اطلاعات مورد نياز و ارائه گزارشات لازم
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر معاونت درآمد و امور مشترکين
keyvani-sh(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : معاون منابع انساني و تحقيقات ارسال پيام

حامد
دادگر
فوق ليسانس
----
041 - 33302442
041 - 33309992
 
شرح وظايف : 
- برنامه ريزي لازم به منظور انجام فعاليتهاي حوزه و ارتقاء بهره وري و بهبود مديريت
- تهيه و تنظيم خط مشي ها و تدوين برنامه هاي ادواري با هماهنگي ساير بخشهاي شرکت و تعيين اولويت طرح ها و برنامه ها و ارائه به مديريت عامل
-تدوين روشها وسياستها، تعيين وارزيابي سيستمهاي موجود وطراحي سيستمهاي جديد در راستاي تحقق اهداف شرکت
- جمع آوري و تجزيه وتحليل اطلاعات و به روزآوري آمار و اطلاعات در چارچوب وظايف و مسئوليتهاي شرکت
- بررسي طرح ها و برنامه ها و هماهنگي با اهداف و سياستهاي تعيين شده و ارائه پيشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفيق طرح ها و برنامه ها
- تهيه و تنظيم تشکيلات کلي و تفصيلي و نظارت بر اجراي آن- برنامه ريزي و نيازسنجي نيروي انساني و آموزشي به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقاء سطح علمي کارکنان و افزايش بهره وري
- انجام امور مربوط به طرح طبقه بندي و ارزشيابي مشاغل و نظام پرداخت و نظارت بر اجراي نظام ارزشيابي کارکنان و واحدهاي حوزه معاونت
- بررسي ظرفيتهاي مالي، امکانات اجرائي وپرسنلي به منظور انجام اولويت بندي هاي لازم در تدوين برنامه هاي شرکت
- نظارت بر برنامه هاي اجرا شده و تدوين شاخصها و معيارهاي ارزيابي برنامه ها و عمليات اجرائي و تعيين انحراف معيار در جهت تحليل نقاط قوت و ضعف روشهاي اجرائي و در نهايت پيشنهاد اصلاح عمليات اجرائي
- انجام فعاليتهاي مربوط به بررسي سيستمها و روشهاي اجرائي و عملياتي پيشرفته و متحد الشکل
- ايجاد و راه اندازي سيستمهاي مورد نياز و ارتقاء سيستمهاي اطلاعات مديريت، ترويج مکانيزاسيون سيستمها، تلفيق و ادغام اطلاعات به منظور ايجاد بانک اطلاعاتي
- همکاري در بررسي راهکارهاي عملي برون سپاري فعاليتها
- برنامه ريزي عملياتي، تهيه و تنظيم بودجه سالانه ، تدوين شاخصها و معيارهاي برنامه و پيشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه هاي کاري
- تدوين روشها و سياستهاي مالي و اقتصادي و ارائه پيشنهاد مطلوب به منظور افزايش کارآئي فعاليتها وبرنامه هاي شرکت
- تجزيه و تحليل قيمت تمام شده، درآمد و هزينه شرکت - تهيه و تدوين مشخصات و نتايج تحقيقات کاربردي و ايجاد زمينه لازم بمنظورجذب متخصصان و کارشناسان ذيربط در انجام تحقيقات  

 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر معاونت منابع انساني و تحقيقات
 dadgar-h(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري ارسال پيام

 سید جعفر
تیز مغز
فوق ليسانس
----
041 - 33303278
041 - 33309992
 
شرح وظايف : 
- برنامه ريزي لازم به منظور انجام فعاليتهاي حوزه و ارتقاء بهره وري و بهبود مديريت
- تهيه و تنظيم خط مشي ها و تدوين برنامه هاي ادواري با هماهنگي ساير بخشهاي شرکت و تعيين اولويت طرح ها و برنامه ها و ارائه به مديريت عامل
-تدوين روشها وسياستها، تعيين وارزيابي سيستمهاي موجود وطراحي سيستمهاي جديد در راستاي تحقق اهداف شرکت
- جمع آوري و تجزيه وتحليل اطلاعات و به روزآوري آمار و اطلاعات در چارچوب وظايف و مسئوليتهاي شرکت
- بررسي طرح ها و برنامه ها و هماهنگي با اهداف و سياستهاي تعيين شده و ارائه پيشنهاد در جهت اصلاح و در صورت لزوم تلفيق طرح ها و برنامه ها
- تهيه و تنظيم تشکيلات کلي و تفصيلي و نظارت بر اجراي آن- برنامه ريزي و نيازسنجي نيروي انساني و آموزشي به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقاء سطح علمي کارکنان و افزايش بهره وري
- انجام امور مربوط به طرح طبقه بندي و ارزشيابي مشاغل و نظام پرداخت و نظارت بر اجراي نظام ارزشيابي کارکنان و واحدهاي حوزه معاونت
- بررسي ظرفيتهاي مالي، امکانات اجرائي وپرسنلي به منظور انجام اولويت بندي هاي لازم در تدوين برنامه هاي شرکت
- نظارت بر برنامه هاي اجرا شده و تدوين شاخصها و معيارهاي ارزيابي برنامه ها و عمليات اجرائي و تعيين انحراف معيار در جهت تحليل نقاط قوت و ضعف روشهاي اجرائي و در نهايت پيشنهاد اصلاح عمليات اجرائي
- انجام فعاليتهاي مربوط به بررسي سيستمها و روشهاي اجرائي و عملياتي پيشرفته و متحد الشکل
- ايجاد و راه اندازي سيستمهاي مورد نياز و ارتقاء سيستمهاي اطلاعات مديريت، ترويج مکانيزاسيون سيستمها، تلفيق و ادغام اطلاعات به منظور ايجاد بانک اطلاعاتي
- همکاري در بررسي راهکارهاي عملي برون سپاري فعاليتها
- برنامه ريزي عملياتي، تهيه و تنظيم بودجه سالانه ، تدوين شاخصها و معيارهاي برنامه و پيشنهاد انجام مطالعات مرتبط با حوزه هاي کاري
- تدوين روشها و سياستهاي مالي و اقتصادي و ارائه پيشنهاد مطلوب به منظور افزايش کارآئي فعاليتها وبرنامه هاي شرکت
- تجزيه و تحليل قيمت تمام شده، درآمد و هزينه شرکت - تهيه و تدوين مشخصات و نتايج تحقيقات کاربردي و ايجاد زمينه لازم بمنظورجذب متخصصان و کارشناسان ذيربط در انجام تحقيقات  

 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري
 tizmaghz-j(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : معاون بهره برداري و توسعه آب ارسال پيام

ابراهیم
عباسپور
فوق ليسانس
------
041 - 33307053
041 - 33536120
 
شرح وظايف :
تعيين هدفهاي قابل حصول در زمينه توسعه تاسيسات و ظرفيت هاي آب و فاضلاب شهري و ديگر خدمات مهندسي مورد نياز با مشارکت مديريت هاي تابعه، نظارت و ارزيابي ميزان موفقيت در حصول به هدفها و تجديد نظر منظم در هدفهاي تعيين شده -نظارت بر اجراي طرحها و انجام مطالعات مربوط به تاسيسات آب و فاضلاب، شبکه هاي آبرساني، احداث مخازن ، خطوط انتقال و ايستگاههاي پمپاژ، ساختمانهاي اداري و انبارها -نظارت بر رعايت استانداردهاي فني و زيست محيطي در اجراي طرحها -استفاده از تکنولوژي پيشرفته مناسب و استانداردهاي فني در حوزه مسئوليت -تصويب نهايي نقشه ها، پروفيلها ، طرحها و پروژههاي آب و فاضلاب و انطباق آن -توجه به مدت زمان شروع طرح تا مرحله بهره برداري و ارائه نظرات اصلاحي در جهت پيشبرد کارها -ايجاد و ابقاء روشهاي اجرايي و دستور العمل هايي براي نظارت بر پروژه ها، کنترل کيفيت مصالح و تجهيزات  و  برنامه ريزي و نظارت در طراحي و انجام مطالعات مربوط به تاسيسات آب آشاميدني و تاسيسات جمع آوري ، تصفيه و دفع بهداشتي فاضلاب -برنامه ريزي و نظارت بر ايجاد و توسعه شبکه هاي توزيع آب شهري، احداث مخازن سرويس و ذخيره آب، عمليات اجرائي ايستگاههاي پمپاژ آب،تصفيه خانه هاي آب و تاسيسات جنبي -برنامه ريزي و نظارت بر ايجاد و توسعه شبکه هاي جمع آوري و دفع فاضلاب، خطوط انتقال، ايستگاههاي پمپاژ و تصفيه خانه ها و تاسيسات جنبي -انجام بازديدهاي منظم از وضعيت پيشرفت پروژه¬ها و ارائه راهنمائي و صدور دستورات لازم -بررسي وتحليل مستمرگزارشات واطلاعات وآمارجمع آوري شده به منظورمطابقت نتايج بااهداف وبرنامه هاي مصوب و تائيد آمارهاي پيشرفت عمليات پروژه-هاي توسعه¬اي-اتخاذ تدابير لازم به منظور تصحيح اقدامات و روش هاي اجرائي و ارائه گزارش به مدير عامل -تهيه اسناد مناقصه و شرايط خصوصي پيمان ، طرحها و پروژه هاي شرکت و همچنين تعيين و تائيد شرايط خصوصي پيمانها و همکاري در برگزاري مناقصه هاي مربوطه -نظارت برحسن اجراي ضوابط انتخاب پيمانکاران، مشاوران و ارزيابي و نظارت بر عملکرد پيمانکاران -بررسي مشکلات و تنگناههاي طرحهاي آب و فاضلاب و اتخاذ تدابير لازم براي رفع آنها -تلاش براي ارتقاء کيفيت اجراي طرحهاي عمراني و کاهش زمان اجراي پروژه ها -برنامه ريزي و نظارت براي تخصيص بهينه منابع عمراني به طرحهاي اجرائي -تعريف و تعيين اولويت اجرائي طرحهاي عمراني و آشنايي با استانداردهاي مختلف صنعت کشور و تعيين الگوي مناسب جهت طرح واجراء با توجه به شرايط -نظارت بر اجراي مقررات و دستور العمل هاي فني ،محاسبات عمومي و آئين نامه معاملات و ساير تکاليف و مصوبات مجامع عمومي و شرکت مادر تخصصي -تدوين واستمرار روشها وسيستمهاي کنترل داخلي درزمينه انتخاب پيمانکاران ومشاوران،تامين کنندگان کالاو تجهيزات -مشارکت در تهيه و تنظيم برنامه هاي کوتاه مدت و بلند مدت حوزه معاونت بهره برداري-تعيين نيازهاي آموزشي جهت افزايش مهارت و دانش فني کارکنان حوزه مهندسي و توسعه و ترغيب آنان به ابتکار و خلاقيت در کار 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان جديد - طبقه 4 - دفتر معاونت بهره برداري و توسعه آب

سمت : معاون مالي و پشتيباني ارسال پيام

حامد
دادگر
فوق لیسانس
------
041 - 33307046
041 - 33309992
 
شرح وظايف :
-دريافت اهداف ، سياستها و خط مشي از مديريت مافوق-برنامه¬ريزي لازم به منظور انجام فعاليتهاي حوزه و ارتقاء بهره وري و بهبود فعاليتهاي مربوطه-انجام اقدامات مربوط به امور مالي و ذيحسابي، اداري و رفاه، بازرگاني، انبارداري و خدمات -ارائه خدمات مناسب اداري – پشتيباني به کارکنان و واحدهاي شرکت-مطالعه در زمينه بهبود عمليات مالي و ذيحسابي-نظارت بر انجام امور پرسنلي – اداري از قبيل اجراي نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلي بر اساس مصوبات و تصميمات معاونت برنامه ريزي و منابع انساني، اجراي امور رفاهي، درمان، بيمه و بازنشستگي و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداري اسناد و پرونده هاي کارکنان-همکاري لازم با معاونت برنامه ريزي و منابع انساني و مراکز آموزشي در برگزاري آزمون استخدامي -نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومي محيط کار-همکاري در ارزشيابي ساليانه کارکنان -همکاري در ايجاد تعاوني مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعملهاي ابلاغي-انجام امور بازرگاني و سفارشات، خريد و تدارکات و همچنين نحوه تخصيص تنخواه گردان و رعايت دقيق دستورالعملها و مقررات فني و مالي-انجام امور انبارداري و انبارگرداني ساليانه و حذف فعاليتهاي زائد و پياده سازي روشهاي جديد انبارداري-همکاري با ساير واحدهاي شرکت جهت تهيه و تنظيم بودجه-همکاري در برنامه ريزي و نظارت بر تخصيص بودجه و کنترل هزينه هاي جاري و سرمايه اي  و تهيه جداول تخصيص، اصلاح و متمم بودجه-نظارت بر فعاليت و عملکرد پيمانکاران و انجام مناقصات مربوطه-تهيه آمار و اطلاعات مورد نياز و ارائه گزارشات لازم در زمينه فعاليتهاي مالي و اداري و خدماتي-همکاري در پيگيري امور مربوط به برون سپاري برخي از فعاليت ها-همکاري لازم با کميسيون تحول و ارتقاء سلامت اداري
 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز- ساختمان شماره 1 - طبقه 3 - دفتر معاونت مالي و پشتيباني
dadgar-h(at)abfaazarbaijan.ir

سمت : معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب  ارسال پيام

اکبر
 ملکیان 
فوق ليسانس
----
041 - 33295101
041 - 33309992
 
شرح وظايف :
-تهيه دستورالعملهاي مرتبط بابهره برداري و هدايت تأسيسات آب و فاضلاب -تهيه ضوابط واستانداردهاي لازم در امر تعيين حريم بهداشتي تاسيسات و منابع آب و همچنين پيگيري و نظارت بر حفظ کيفيت بهداشتي آب و جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب -نظارت بر حسن اجراي دستور العملهاي عملياتي، بهره برداري در حوزه عمل شرکت -نظارت و کنترل در خصوص به روز نمودن اطلاعات مورد نياز ازتاسيسات آب و فاضلاب تحليل آنها و تعيين شاخصها و نسبتهاي موجود و ايجاد کانالهاي ارتباطي مناسب بين واحدهاي بهره برداري جهت تبادل اطلاعات -بررسي و تدوين دستور العمل ها و شاخص هاي  لازم در مورد بهداشتي نمودن تاسيسات آب شرب و همچنين تاسيسات فاضلاب و نظارت مستمر بر آنان -کنترل و تاييد کليه پروژه هاي انجام شده در هنگام تحويل موقت و دائم شامل توسعه و نوسازي شبکه هاي آب و فاضلاب ، ايجاد تاسيسات جديد آب و فاضلاب ، مهندسي مجدد تاسيسات -پيگيري و نظارت در زمينه ايجاد و بهره برداري از آزمايشگاههاي آب و فاضلاب -برنامه ريزي و نظارت به منظور بهبود راندمان تجهيزات و تاسيسات، صرفه جويي در مصرف انرژي -برنامه ريزي به منظور انجام به موقع و صحيح سرويس ، نگهداري و تعميرات تاسيسات آب و فاضلاب -نظارت و همکاري در خصوص تشکيل گروههاي نظارت بر بهره برداري به منظوردست يابي به حداکثر راندمان جهت جلوگيري از هدر رفتن انرژي و سرمايه -بررسي و ارائه روشهاي اقتصادي و قابل اعتماد در جهت ضد عفوني کردن آب -نظارت و کنترل موارد مربوط به مطالعات کاهش آب بحساب نيامده در جهت کاهش هدررفت آب ، مطابق با ضوابط مندرج در بودجه ، تعهدات سالانه و اعتبارات تخصيص يافته
 
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبريز - ساختمان جديد - طبقه 4 - دفتر معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب
malekiyan-a(at)abfaazarbaijan.ir

سمت :  مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب و عضو هیئت مدیره ارسال پيام

سارا
نیک مرام
 دکترا
----
041 - 33302670
041 - 33309992
 
شرح وظايف :
نظارت بر حسن اجراي برنامه عملياتي واحدهاي کنترل کيفيت و بهداشت آب و فاضلاب مشتمل بر : مديريت کيفيت منابع آب ، کنترل کيفيت در تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب ، کنترل کيفيت در شبکه هاي توزيع و تاسيسات آب و فاضلاب، احداث و يا تجهيز آزمايشگاهي آب و فاضلاب و مديريت اطلاعات در شهرهاي تابعه- برنامه ريزي و ايجاد هماهنگي در کارکنان زير مجموعه در اجراي ماموريت ها و نظارت بر حسن انجام آن - ايجاد ارتباط با ستاد شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و همکاري در تهيه دستور العمل ها و ضوابط کنترل کيفيت آب و فاضلاب - تهيه و تدوين دستور العمل هاي مورد نياز براي هماهنگ سازي نحوه ي انجام فعاليت ها و اطمينان از انجام صحيح فعاليت هاي کنترل کيفيت آب و فاضلاب (نظير دستورالعمل هاي نحوه ي انجام کلرسنجي ، نمونه برداري ، چک ليست هاي بازديد ...) براي واحدهاي تابعه - مشارکت در تصميم گيري در خصوص خريد تجهيزات لازم مورد نياز واحدهاي کنترل کيفيت (اعم از تجهيزات آزمايشگاهي و يا تجهيزات گندزدايي آب شرب ) از لحاظ فني - همکاري با دفتر آموزش جهت برنامه ريزي در خصوص ارتقاء سطح دانش تخصصي کارکنان واحدهاي کنترل کيفيت در شهرهاي تابعه از طريق نيازسنجي آموزشي و برگزاري دوره هاي آموزشي مرتبط - ايجاد ارتباط و هماهنگي با ديگر سازمان هاي محلي مسئول در زمينه ي نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب - تهيه وارايه ي گزارش هاي تحليلي از وضعيت کيفي آب (از منابع تا نقاط مصرف ) به مقام هاي بالاتر
تبريز - بلوار 22 بهمن - جنب دانشگاه تبریز- ساختمان شماره دو - طبقه اول
nikmaram-s(at)abfaazarbaijan.ir
  • نوشته شده
  • در 1396/05/17
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه هفدهم فروردين 1404
  • توسط مدیر پورتال
  • تعداد بازدید صفحه : 58907
امروز :
613
ديروز :
4293
اعضا عضو سایت :
143338
یک سال :
1461423
كل :
9856112
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج