لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
  • پیشخوان ارباب رجوع
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
کد 693
لینک کوتاه:
حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در میز خدمت ارتباط با مردم

حضورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در میز خدمت ارتباط با مردم

در راستای ارتباط دو سویه و نزدیک مسئولان با مردم و با تاکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر حضور مسئولان در بین مردم، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و معاونان شرکت و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در میز خدمت ارتباط با مردم که در مسجد امام حسن(ع) محله ابوریحان برگزار شد حاضر شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: یکی از وظایف سازمان ها، نهادها و بخش های دولتی خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.
مهندس خانی افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.
وی حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: هر روز در تمامی 6 منطقه آب و فاضلاب شهرستان تبریز و شهرستان های استان میز خدمت دایر هست و مردم با مراجعه حضوری به ادارات تابعه می توانند کارهای خود را انجام دهند.
این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد مراجعان درخواست های خود را با مدیرعامل مطرح و دستورات لازم جهت تسریع در پیگیری امور را صادر شد.














 
  • نوشته شده
  • در شنبه 14 اسفند 1400
  • تعداد بازدید 42
  • ویرایش شده
  • در ***
  • توسط
  • واحد ارجاع دهنده پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
captcha refresh
loading لطفا صبر کنید...
امروز :
5763
ديروز :
1654
اعضا عضو سایت :
105030
یک سال :
1465177
كل :
9956236
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : سه شنبه سیزدهم خرداد 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج