لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • اهداف
    • ماموریت ها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • مجله الکترونیکی
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • ثبت شکایات
    • پیگیری شکایات
    • سامانه درخواست ها و شکایات شرکت مهندسی
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
تاریخ : چهارشنبه 1 تير 1401
کد 755
لینک کوتاه:
رئیس جدید سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد

رئیس جدید سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس خانی مدیر عامل آبفای آذربایجان شرقی، مهندس بنایی به عنوان رئیس جدید سامانه ارتباطات مردمی 122 منصوب و از خدمات مهندس رفیعی رئیس قبلی این مرکز تقدیر گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیر عامل آبفای استان در خصوص اهمیت مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ گفت: شرکت های آب و فاضلاب به منظور ارائه خدمات مناسب، نیاز به ارتباط دائمی با مشترکین خود دارند.
مهندس خانی افزود: خدمات قابل ارایه در این مرکز در شش بخش پاسخگویی به سوالات، ثبت درخواست خدمات، رسیدگی به شکایات وپیگیری آن، نظرسنجی و بازخورد، اطلاع رسانی و ارایه گزارش های تحلیلی و مدیریتی قابل تفیک هستند.
وی ادامه داد: نهایتاً اینکه آب و فاضلاب بیش از گذشته تلاش می نماید مشکلات مردمی در رابطه با آب را با توجه به حساسیت و اهمیت آن، لحظه ای رصد نماید تا بتوانیم با عملکرد مطلوب رضایت مندی بیشتری بین مشترکان محترم داشته باشیم.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان اظهار کرد: امروزه فضای مجازی ارتباط بین دستگاههای اجرای و مردم را بیش از حد نزدیک کرد و این فرصت را به وجود آورده که مردم بتوانند به راحتی نقطه نظرات و انتقادات خود را بازگو نمایند.
مهندس خانی در پایان تاکید کرد: کاربران سامانه 122 بایستی به طور شبانه روز پاسخگوی سوالات و درخواستهای مردم باشند و با صبر و حوصله و سعه صدر با مشترکان برخورد داشته باشند.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 تير 1401
  • تعداد بازدید 88
  • واحد ارجاع دهنده پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
captcha refresh
loading لطفا صبر کنید...
مهمان:
0
امروز :
2079
ديروز :
5331
اعضا عضو سایت :
127662
یک سال :
1577803
كل :
5847590
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Powered By : ITShams.ir

خروج