مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم ، از نزدیک در جریان مسائل و درخواست های آن ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، ملاقات مردمی شرکت آبفای آذربایجان شرقی به شکل مستمر و در روزهای سه شنبه های هرهفته و به صورت نوبت دهی قبلی برگزار شد. این ملاقات ها به منظور آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها برگزار می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای صيانت از حقوق شهروندان است.
لازم به ذکر است واحد ارتباطات مردمی به صورت همه روزه و 24 ساعته پاسخگوی مسائل و و مشکلات شهروندان است، همچنین میز خدمت دائمی در تمام ادارات برقرار است و شهروندان گرامی تنها در صورتی که مشکلشان حل نشد میتوانند با دفتر مدیرعامل با شماره تلفن های 11- 21415110 تماس حاصل کرده و وقت ملاقات حضوری دریافت کنند.