لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
  • پیشخوان ارباب رجوع
تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1401
کد 965
لینک کوتاه:
روزانه 1100 تماس با مرکز 122 استان آذربایجان شرقی برقرار می‌شود

روزانه 1100 تماس با مرکز 122 استان آذربایجان شرقی برقرار می‌شود

در حاشیه همایش مدیران دفاتر CRM که با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در مشهد برگزار شد، رامین بنائی، مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: به طور متوسط 1100 تماس روزانه با مرکز 122 برقرار می شود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، این همایش با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت ویدئوکنفرانس و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت مهندسی آبفا کشور به مدت 3 روز در شهر مشهد برگزار شد.
در حاشیه این همایش رامین بنائی، مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، تعداد شهرهای تحت پوشش را 70 شهر با 4 میلیون مشترک عنوان کرد و افزود: 1550 روستا تحت پوشش این شرکت هستند.
 بنائی گفت: به طور متوسط 1100 تماس روزانه با مرکز 122 برقرار می شود. وی ادامه داد: عمده خدمات این دفتر فوریت محور می باشند اما در رابطه با قبض آب و خرید انشعاب نیز راهنمایی تلفنی صورت می پذیرد و از برخی خدمات نیز بعد از حذف سامانه 1522 بصورت تلفن گویا در قالب خط تلفن 122 به مردم ارائه می گردد.
وی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در حال حاضر در 8 شهرستان بصورت سیستمی انجام می شود که حدود 60درصد مشترکین استان را شامل می شود و مابقی بصورت تلفنی تحت پوشش مرکز می باشد.
بنائی، تعریف و تثبیت جایگاه مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در سطح شرکت، اختصاص بودجه و اعتبار لازم جهت بستر سازی های نرم افزاری و سخت افزاری و نیروی انسانی مرکز در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات 24 گاز شرکت به مشترکین و نیز به کارگیری نیروهایی که به لحاظ روانشناسی قادر به انجام کار و فعالیت در این حوزه می باشند را جزو مطالبات و درخواست های این دفتر بیان کرد.


 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 اسفند 1401
  • تعداد بازدید 55
  • ویرایش شده
  • در ***
  • توسط
  • واحد ارجاع دهنده پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
captcha refresh
loading لطفا صبر کنید...
امروز :
6779
ديروز :
1654
اعضا عضو سایت :
106046
یک سال :
1466193
كل :
9957252
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : شنبه هفدهم خرداد 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج