لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
  • پیشخوان ارباب رجوع
تاریخ : پنجشنبه 25 اسفند 1401
کد 976
لینک کوتاه:
اجرای  طرح ملی “یک روز با مشتریان”  توسط شرکت آب و فاظلاب آذربایجان شرقی

اجرای طرح ملی “یک روز با مشتریان” توسط شرکت آب و فاظلاب آذربایجان شرقی

آبفای استان آذربایجان شرقی در راستای اجرایی کردن دستورالعمل های مصوب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، طرح ملی «یک روز با مشتریان» را در برخی از مناطق اجراء نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاظلاب آذربایجان شرقی گفت: با حضور مستقیم مدیران مناطق، روسای بهره برداری به همراه مدیر مرکز ارتباط با مشتریان، چگونگی پاسخ و رفع نیاز مشتریان که از طریق سامانه 122 ثبت گردیده بود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
بنائی با اشاره به اجرای طرح (یک روز با مشتریان) در مناطق دو، چهار تبریز افزود: مدیران و مسئولان این مناطق به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و سریع تر  به مشتریان،  به صورت چهره به چهره چگونگی دستیابی خدمات مطلوب و بی وقفه آبفا را برای مشتریان توضیح دادند و نیز نقطه نظرات آنان را در زمینه چگونگی خدمات رسانی جویا شدند.
وی  با بیان اینکه پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ و ثبت درخواست، اکیپ امداد در محل حاضر شده و به رفع حادثه می پردازند، تصریح کرد: در راستای طرح «یک روز با مشتریان»، مدیران با حضور میدانی خود، به مستند سازی وقایع از جمله رفع کامل حادثه، ثبت انتقادات و پیشنهادات، عملکرد مامورین، HSE  ونحوه پاسخگویی مامورین  می پردازند.
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای آذربایجان شرقی با بیان اینکه نحوه برخورد با مشتری نیز یکی از فاکتورهای ارائه خدمات مطلوب به مشتری است عنوان کرد: جمع بندی و آنالیز داده های مربوط به اجرای این طرح به تسهیل، تسریع و بهبود هر چه بیشتر خدمات ارائه شده به مردم خواهد انجامید.
بنائی به برخی از عوامل ارتباط موثر با مشتری پرداخت و خاطر نشان ساخت: مشتریان هیچ تفاوتی با هم ندارند و باید به آنها اطمینان دهیم که در اسرع وقت به درخواست های آنها رسیدگی می شود و هر سوالی که در رابطه با خدمات آبفا  دارند را با مسئولان امر در میان بگذارند تا در نهایت رضایت مشتریان که هدف نهایی فعالان صنعت آبفا است محقق شود.
لازم به یادآوری است: در طرح ملی «یک روز با مشتریان» که در مناطق دو ، چهارکلانشهر تبریز برگزار شد عمدتا مشترکین ازعملیات رفع کامل حادثه، عملکرد مامورین امداد، بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  و نحوه پاسخگویی کارشناسان پاسخگوی مرکز تماس (122) رضایت کامل داشتند و از این طرح استقبال کردند.














 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 25 اسفند 1401
  • تعداد بازدید 113
  • ویرایش شده
  • در ***
  • توسط
  • واحد ارجاع دهنده پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
captcha refresh
loading لطفا صبر کنید...
امروز :
5950
ديروز :
1654
اعضا عضو سایت :
105217
یک سال :
1465364
كل :
9956423
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : سه شنبه سیزدهم خرداد 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج