توافق نامه سطح خدمت
مشاهده سوابق صورتحساب ها و پرداختی های مشترکین
مقدمه :
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد .
هدف
هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده حداکثري از فناوري طالاعات و حذف مراجعات متقاضي به شرکت با شفاف سازي و اصلاح فرايند ها مي باشد .
مسئوليت :
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :
متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است .
متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.
هزينه ها و پرداخت
خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجانشرقی ، برای عموم آزاد بوده و مشمول هزینه نمی شود .
دوره عملکرد :
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .
خاتمه توافقنامه
در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .