توافق نامه سطح خدمت
تعویض کنتور
مقدمه :
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ، آن قسمت از وسايل و لوازم انشعاب آب وفاضلاب كه به علت فرسوده شدن يا حوادث اتفاقي نياز به تعويض يا اصلاح داشته باشد ، بدون نياز به درخواست مشترك و بدون دريافت هزينه ، توسط شركت انجام خواهد گرديد ، مگر آنكه به تشخيص شركت ، مشترك يا استفاده كنده در ايجاد موارد مذكور دخالت داشته باشد ، كه در اين صورت ميبايد هزينه مربوزه را (براساس قيمت تمام شده) پرداخت نمايد .
هدف
هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده جایگزین نمودن کنتور جدید بجای کنتور خراب یا فرسوده ملک ( با رعایت بند 39-4 آئین نامه عملیاتی )
مسئوليت :
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاون هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :
متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید. مگر در مواردی که دستگاه تشخیص دهد لازم است مدارک از روشهای دیگر ارائه شود.
اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است .
متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.
هزينه ها و پرداخت
براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و به متقاضي مشترک پيامک مي گردد .
دوره عملکرد :
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .
خاتمه توافقنامه
در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اطلاعيه و اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .