توافق نامه سطح خدمت
پاسخگویی به شکایات
مقدمه :
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب را در میز خدمت الکترونیکی به کاربران ارائه می دهد.
هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، کیفیت تحویل خدمت پاسخگویی به شکایات برای درخواست کنندگان خدمت مورد توافق قرار گیرد.
مسئوليت :
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :
متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید. مگر در مواردی که دستگاه تشخیص دهد لازم است مدارک از روشهای دیگر ارائه شود.
اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است .
متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.
هزينه ها و پرداخت
خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجانشرقی ، برای عموم آزاد بوده و مشمول هزینه نمی شود .
دوره عملکرد :
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .
خاتمه توافقنامه
در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .