عنوان خدمت : پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب
|
شناسه خدمت : 15031948000 |
نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)
|
شرح خدمت :
پاسخ به شکایات و اعتراضات مردمی در حیطه وظایف و امور محوله صنعت آب و فاضلاب
|
مدارک مورد نیاز :
-
|
جزئیات خدمت : |
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
10 روز |
ساعات ارائه خدمت : |
|
تعداد دفعات مراجعه حضوری |
بستگی به کامل یا ناقص بودن مدارک و مستندات ارسالی متقاضی دارد. |
هزینه ارائه خدمت (ریال) به خدمت گیرندگان :
|
مبلغ (مبالغ) : |
شماره حساب (های) بانکی |
بدون هزينه |
- |
نحوه دسترسی به خدمت : |
اینترنتی ![](/Uploads/User/1/image/interneticon.jpg) |
پست الکترونیکی ![](/Uploads/User/1/image/emailicon.jpg) |
تلفن گویا یا مرکز تماس ![](/Uploads/User/1/image/telicon.png) |
تلفن همراه ![](/Uploads/User/1/image/cellphoneicon.jpg) |
پیام کوتاه ![](/Uploads/User/1/image/smsicon.jpg) |
دفاتر ارائه خدمت یا پیشخوان دولت ![](/Uploads/User/1/image/pishkhanicon.jpg) |
نمودار مراحل دریافت خدمت :
![](/Uploads/User/1/image/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae%da%af%d9%88%db%8c%db%8c%20%d8%a8%d9%87%20%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%aa.jpg) |
" جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) "
|