لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

سیاست ( استراتژی)

 

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با در نظر گرفتن چشم انداز 20 ساله کشور و  برنامه های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برنامه توسعه منطقه ای و استانی و در راستای تحقق اهداف خود الگویی بنیادی جهت بهره‌برداری و تخصیص منابع و تعاملات شرکت با بازار هدف و دیگر عوامل محیطی با اعمال سیاست برد برد برد (منافع سازمان،مشتری و جامعه) تدوین نموده است که طبق آن پاسخگوی سه مورد ذیل خواهد بود :
 
۱-  چه اهدافی باید محقق گردد .
۲-  بر روی كدام بازار هدف و محصول‌ها باید تمركز نمود .
۳-  چگونه برای بهره‌برداری از فرصت‌های محیطی و مواجهه با تهدیدهای محیطی به منظور كسب یك مزیت پایدار ، منابع تخصیص یابد و چه فعالیت‌هایی انجام گیرد . 
 
 
جدول خلاصه اطلاعات استراتژی های تدوین شده شرکت و استفاده از آن در برنامه های پنج ساله توسعه
 
استراتژی رشد
پنج سال سوم
پنج سال چهارم
پنج سال پنجم
پنج سال ششم
1 - ثبات Stability Strategy
دراین استراتژی تا زمان تدوین استراتژی جامع سعی در نگهداری وضع موجود می گردد
●
 
 
 
2 – افزایش و گسترش Enhance and expand Strategy
در این استراتژی با تغییر جغرافیای سیاسی و تبدیل روستا به شهر، شرکت نسبت به افزایش و گسترش سطح فعالیت خود اقدام می نماید.
 
●
●
 
 
3 – رهبری هزینه Cost Leadership Strategy
در این استراتژی شرکت تولیدات خود را به مقیاس اقتصادی (Economy of Scale) نزدیک می نماید تا به سمت خودگردانی حرکت نماید.
 
●
 
 
4 – تمرکز و گسترش و نفوذ
Focus and Market Development and market Penetration Strategy
در این استراتژی با تمرکز خدمات و گسترش خدمات و تعمیق خدمات  در بازار هدف استفاده حداکثری آحاد از خدمات شرکت پیگیری می شود.
 
●
 
 
5 – تمایز Differentiation Strategy
در این استراتژی تولید محصول منحصر به فرد از لحاظ کیفی و کمی پیگیری می گردد.
 
●
 
 
6 – بازنگری Restructuring Strategy
در این استراتژی با استفاده از شیوه ها و تکنیک های کنترل فرایند نسبت به بهبود مستمر کمیت و کیفیت خدمات اقدام می شود.
●
●
 
 
 
استراتژی توسعه
پنج سال سوم
پنج سال چهارم
پنج سال پنجم
پنج سال ششم
1- کاهش Retrenchment Strategy
در این استراتژی به وسیله برون سپاری و منطقی سازی بدنه سازمان و همچنین کاهش هزینه های غیر ضرور فعالیتهای مستقیم کاهش می یابد.
 
 
●
●
2 – رهبری هزینه Cost Leadership Strategy
در این استراتژی شرکت تولیدات خود را به مقیاس اقتصادی (Economy of Scale) نزدیک می نماید تا به سمت خودگردان شود.
تولید استاندارد با قیمت تمام شده پایین.
 
●
●
●
3 – تمرکز و گسترش و نفوذ
Focus and Market Development and market Penetration Strategy
در این استراتژی با تمرکز خدمات و گسترش خدمات و تعمیق خدمات  در بازار هدف استفاده حداکثری آحاد از خدمات شرکت پیگیری می شود.
 
●
●
●
4 – تمایز Differentiation Strategy
در این استراتژی تولید محصول منحصر به فرد از لحاظ کیفی و کمی پیگیری می گردد.
 
●
●
●
5 – نوآوری Innovation Strategy
در این استراتژی به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات از نوآوری در فرایند ارائه خدمات حمایت به عمل می آید.
 
 
●
●
6 – بازنگری Restructuring Strategy
در این استراتژی با استفاده از شیوه ها و تکنیک های کنترل فرایند نسبت به بهبود مستمر کمیت و کیفیت خدمات اقدام می شود.
 
 
●
●

 
  • نوشته شده
  • در 1396/05/21
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در پنجشنبه هفتم شهريور 1398
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید صفحه : 8216
امروز :
411
ديروز :
4293
اعضا عضو سایت :
143136
یک سال :
1461221
كل :
9855910
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج