لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

بیانیه توافق نامه سطح خدمت تفکیک کنتور



توافق نامه سطح خدمت
تفکیک کنتور
 
 
مقدمه :‌
كليه مشتركين مي توانند درخواست تفكيك يا ادغام انشعاب يا انشعابهاي موجود در يك محل و يك پلاك ثبتي را براي همان محل و پلاك ثبتي بنمايد و شركت در صورت داشتن امكانات لازم نسبت به انجام درخواست آنان اقدام خواهد نمود.

هدف
نصب کنتورهای فرعی به درخواست مشترک در صورت دارا بودن شرایط فنی
 
مسئوليت :‌
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاون هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
 
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :‌
خدمت گيرنده متعهد به ارائه مدارک و مستندات مورد نياز و همچنين پرداخت هزينه خدمت براساس تعرفه هاي مصوب و ابلاغي بوده و شرکت آبفاي آذربايجان شرقي نيز تعهد مي نمايد براساس قانون تشکيل شرکتهاي آب و فاضلاب آيين نامه  عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب و ضوابط و مقررات ابلاغي ،‌نسبت به ارائه خدمت مطلوب در زمان تعيين شده اقدام نمايد .

هزينه ها و پرداخت
براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و به متقاضي مشترک پيامک مي گردد  .

دوره عملکرد :‌
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .

خاتمه توافقنامه
 در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اطلاعيه واخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .


 
  • نوشته شده
  • در 1398/04/18
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه نوزدهم تير 1398
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید صفحه : 2281
امروز :
1347
ديروز :
4293
اعضا عضو سایت :
144072
یک سال :
1462157
كل :
9856846
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج