توافق نامه سطح خدمت
تغییر مشخصات
مقدمه :
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد .
هدف
بروز رسانی اطلاعات فردی مشترک
مسئوليت :
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاون هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :
متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید. مگر در مواردی که دستگاه تشخیص دهد لازم است مدارک از روشهای دیگر ارائه شود.
اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است .
متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.
هزينه ها و پرداخت
براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و به متقاضي مشترک پيامک مي گردد .
دوره عملکرد :
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .
خاتمه توافقنامه
در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اطلاعيه واخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .