EN
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی شرکت
مدیران ارشد
چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
خط مشی
راهبردها
چارت سازمانی
اطلاع رسانی
همایش و سمینارها
تالار گفت و گو
پرسش و پاسخ
شبکه اطلاع رسانی سروش
اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
بیانیه حریم خصوصی
دستورالعمل بروز رسانی سایت
بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
شفافیت
ثبت و پیگیری شکایت
سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
فرایند رسیدگی به شکایات
پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
سوالات متداول
ارتباط با ما
دسترسی به شرکت
اطلاعات تماس شرکت
ارتباط با مدیران ارشد
نظرسنجی و ارسال نظر
پیشنهادات و انتقادات
معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
رسیدگی و رفع مشکلات ناشی از حوادث آب و فاضلاب (مرکز 122)
شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباطات مردمی 122 :
تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان
توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به
مرکز ارتباطات مردمی 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می گردد
.
مراحل تماس با مرکز 122
پس از خوش آمدگویی
تلفن گویا 122
تماس به اپراتور متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی
محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اداره و کنترل اپراتور ضبط می گردد
.
این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود :
1-
دریافت تماسهای مرتبط با اعلام
حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
2- دریافت تماسها و پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب
3-
دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات پارامترهای کیفی آب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
-4
دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات حوزه خدمات مشترکین و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
-5
دریافت تماسهای متفرقه شهروندان ( پیشنهادها و انتقادها ) در حوزه آب و فاضلاب و راهنمایی و پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده
موارد 1 الی 4 در کارتابل مجزا تعریف شده و برای هر یک از شهرهای استان ثبت و به صورت برخط به شهر مربوطه ارجاع
می گردد
.
ضمناً
درخصوص حوادث از طریق پنل پیامکی آدرس و شرح حادثه به مدیر و مسئول اتفاقات شهر ارسال می گردد
.
لازم به ذکر است که از حدود 20 درصد حوادث ثبت شده به صورت رندوم نظر سنجی می شود و حوادثی که در موعد مقرر رسیدگی نشده باشند مورد پیگیری قرار می گیرد
.
سامانه ثبت حوادث آب و فاضلاب
سامانه پیگیری حوادث آب و فاضلاب