لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

راهبرد مشارکت دستگاه


این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، نسبت به انتقال آنها به دستگاه های بالا دستی اقدام می نماید .
 

بیانیه راهبرد مشارکت عمومی وزارت نیرو

وزارت نيرو، به عنوان متولی تامين، انتقال و توزيع آب شرب سالم و بهداشتی و تولید برق مطمئن و پایدار براي مصارف بخش های مختلف و آحاد جامعه در سطح کشور؛ خود را موظف مي داند در جهت تدوین اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با صنعت آب و برق، حتي المقدور نسبت به اخذ مشارکت عمومي تلاش نموده و در اين زمينه خط مشي خود را به شرح زير ترسیم، و بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه نظارت نماید:

جلب مشارکت و کسب رضايت مردم در بالاترين سطح ممکن و تلاش در جهت رعايت کامل منشور حقوق شهروندي در حيطه وظايف و فعاليت‌هاي وزارت نيرو

توسعه اعتماد و سرمايه اجتماعي در نظام حکمراني و مديريت منابع آب و انرژي از طريق احترام به حقوق شهروندان و استيفاي حقوق اجتماعي آنان و تلاش در جهت فراهم آوردن زمينه‌ سلامت جسمي، روحي و رواني و اجتماعي آحاد جامعه در زمینه‌هاي مرتبط با صنعت آب و برق

اطلاع‌رساني جامع و آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و انرژي؛ با هدف ارتقاي آگاهی کارکنان، مشترکان و ذینفعان نسبت به وظایف فردی و مسئولیت‌های اجتماعی خویش در قبال جامعه و جلب و جذب مشارکت‌های مردمی.

شفاف‌سازي و فراهم کردن بستر مشارکت همه ذينفعان در سياست‌گذاري، تصميم‌گيري و اجراي سياست‌ها و طرح‌ها، با به‌کارگيري ابزارهاي مناسبِ مشارکت الکترونيک، و بهره‌گيري از ظرفيت مشاوره اي مردم و سازمان‌هاي مردم نهاد

تسهيل دسترسي آزاد و جامع به اطلاعات آب و انرژي

 بهبود پاسخگويي در برابر تبعات و عواقب تصميمات و فعاليت‌هاي وزارت نيرو بر محیط‌زیست و جامعه؛ در راستاي مسئولیت اجتماعی سازماني.

میزان رضایتمندي کارکنان و مشترکان از دریافت خدمات در بازه زماني يکساله، بطور مرتب، جهت ارائه خدمت به نحو شایسته تر

در نظر گرفتن تمهيدات لازم به منظور جمع‌آوري و بهره‌برداري از نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان، مشترکان و ذینفعان در راستاي جلب رضايت مشتركين صنعت آب و برق، در چارچوب قوانين و  مقررات.  

از کليه کارکنان، مدیران، مشاوران، پیمانکاران و ذینفعان انتظار می‌رود با التزام عملي به موارد فوق الذکر، تلاش نمايند تا زمینه تحقق آن در وزارت نيرو و کليه شرکت‌هاي تابعه و وابسته و شرکت های فعال در صنعت آب و برق، فراهم آيد.
                                                                                                                                                                                وزير نيرو


*** لینک راهبرد مشارکت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور


 
  • تعداد بازدید صفحه : 10418
نظرات شما
captcha refresh
loading لطفا صبر کنید...
امروز :
2165
ديروز :
4288
اعضا عضو سایت :
146324
یک سال :
1464965
كل :
9872153
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج