لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

بیانیه توافق نامه سطح خدمت پاسخ به استعلام



توافق نامه سطح خدمت
پاسخ به استعلام
 
مقدمه :‌
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،‌توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد .

هدف
ارائه صورتحساب قبل از پایان سیکل براساس شماره مصرف کنتور اعلام شده توسط مشترک
 
مسئوليت :‌
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .

تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :‌
متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید. مگر در مواردی که دستگاه تشخیص دهد لازم است مدارک از روشهای دیگر ارائه شود.
اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است .
متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.

هزينه ها و پرداخت
خدمات ارائه شده از سوی  شرکت آب و فاضلاب آذربایجانشرقی ، برای عموم آزاد بوده  و مشمول هزینه نمی شود .

دوره عملکرد :‌
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .

خاتمه توافقنامه
 در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اخطاريه  توافقنامه خاتمه مي يابد .


 
  • نوشته شده
  • در 1398/04/18
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه نوزدهم تير 1398
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید صفحه : 1767
مهمان:
0
امروز :
1825
ديروز :
3631
اعضا عضو سایت :
109736
یک سال :
1548456
كل :
7064930
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1402/03/08 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب مشترکین
  • 1402/03/08 ارائه دستاوردها و عملکرد شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور موفق در نمایشگاه GIS
  • 1402/03/08 از برترین فرزندان همکار ورزشکار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد
  • 1402/02/25 صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به قله چیناب
  • 1402/03/06 انتخاب غرفه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به عنوان غرفه برتر هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS
خروج