EN
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی شرکت
مدیران ارشد
چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
خط مشی
راهبردها
چارت سازمانی
اطلاع رسانی
همایش و سمینارها
تالار گفت و گو
پرسش و پاسخ
شبکه اطلاع رسانی سروش
اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
بیانیه حریم خصوصی
دستورالعمل بروز رسانی سایت
بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
شفافیت
ثبت و پیگیری شکایت
سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
فرایند رسیدگی به شکایات
پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
سوالات متداول
ارتباط با ما
دسترسی به شرکت
اطلاعات تماس شرکت
ارتباط با مدیران ارشد
نظرسنجی و ارسال نظر
پیشنهادات و انتقادات
معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
تاریخ :
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد
701
لینک کوتاه
:
بازدید مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد استانداری از میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان
مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری به همراه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان از میز خدمت آبفای منطقه ۲ شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد .
بهگزارش دفتر روابطعمومی آب و فاضلاب استان ،دکتر سلطانزاده مدیر دفتر بازرسی در بازدید از میز خدمت منطقه ۲ آب و فاضلاب استان ، از اقدامات و فعالیتهای انجامگرفته شده شرکت آب و فاضلاب استان در ارتباط با توسعه میز خدمت حضوری و الکترونیکی و ارائه خدمات ،در زمان کوتاه با سرعت و دقت بالا بازدید کرد .
وی گام نخست در شفاف سازی و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی دولت را اجرای اینگونه اقدامات و پیشبرد دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات راحت و آسان برای ارباب رجوع دانست.
دکتر سلطان زاده : توسعه دولت الکترونیک را برای اصلاح نظام اداری و کاهش نیروی انسانی مثبت و کارآمد دانسته و آن را باعث اثربخشی و افزایش کارآیی و بهرهمندی خدمات و کاهش شکایت مردمی و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مردم برشمرد.
دکتر فتح زاده در این بازدید توسعه دولت الکترونیک را بسیار ارزشمند و کارآمد و اجرای آن را باعث تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی دانست.
و ی همچنین توسعه خدمات الکترونیکی را در شفافسازی فعالیت اداری با رویکرد سیستمی و ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی حیاتی برشمرد و توسعه و گسترش آن به سایر دستگاههای اجرایی استان با رویکرد برنامه تحول دولت سیزدهم تاکید نمودند.
نوشته شده
در
سه شنبه 24 اسفند 1400
تعداد بازدید
231
ویرایش شده
در
***
توسط
واحد ارجاع دهنده
پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد امنیتی
نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید
لطفا صبر کنید...