لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

وظایف و خدمات خط 122

 
    گزارش ماهانه مركز ارتباطات مردمي روابط عمومي ( 122 )
 
 
    باسمه تعالي
 
 
مقدمـه :
 
           با توجه به تماس ها و مطرح نمودن مشكلات توسط مشتركين با مركز 122 و تلاش همكاران اين مركز در بهينه كردن خدمات رساني به شهروندان ، سعي شده است تا به نحو احسن ارتباط مؤثر و هماهنگ با مناطق تبريز بوجود آيد كه حاصل اين تلاشها رفع مشكلات در حداقل زمان ممكن مي باشد .
آيتم هاي موجود در جداول نشاندهنده بروز مشكلات و فراواني آن در هر منطقه طبق بررسيها و محاسبات بعمل آمده طي يك ماه گذشته در مركز 122 مي باشد .
تركيدگي لوله انشعاب آب در هر پنج منطقه از فراواني چشمگيري برخوردار است كه دليل آن فرسوده بودن و قدمت زياد شبكه آب به خصوص در حوزه تحت پوشش منطقه 1 و سپس منطقه  4 و 3  مي باشد .
تركيدگي لوله آب داخل كوچه از آمار تقريباً بالایی برخورداراست كه اكثراً به علت فرسودگي لوله ها  ايجاد گرديده است که در این میان نیز منطقه 4 و سپس منطقه 2 و 3  از آمار بالایی برخوردار است .
ترکیدگی لوله بین محفظه و کنتور و نشت آب از کنتور از اهميت قابل ملاحظه اي برخوردار است و اکثرا به علت فرسودگی لوله و شل شدن بست دو طرف کنتور بوجود می آید که در این میان نیز منطقه 2 سپس منطقه 3- 4 و  1 از آمار بالایی برخوردار است .
در این میان می توان به مواردی از قبیل :  ترکیدگی لوله آب داخل خیابان – فاضلاب – خرابی فلکه از کنتور و سایر موارد    بصورت یکسان اشاره کرد .
با تلاش و همت واحد آزمايشگاه آب استان و آزمايشاتي كه بطور روزانه بعمل مي آيد كيفيت آب تبريز در تمام نقاط با فراواني كمتري روبرو بوده است .
بخش فاضلاب نيز همكاري جدي و هماهنگي را ارائه داده و موجب مرتفع نمودن موارد در حداقل زمان گرديده است .
 
در پايان لازم است از تمامي همكاران در اتفاقات مناطق پنج گانه كه با مركز ارتباطات مردمي 122 همكاري تنگاتنگي داشته اند تشكر و قدرداني بعمل آيد .
 
 
گزارش ماهانه مركز ارتباطات مردمي روابط عمومي ( 122 )
 
                          از تاريخ : 1/1/89                                  لغايت تاريخ :31/1/89

شركت هاي آبفاي  پنجگانه

 

منطقه 1

منطقه 2

منطقه 3

منطقه 4

ساير مناطق

جمع كل

توضيحات

انتقادات و پيشنهادات

 

 

 

 

 

 

 

تركيدگي لوله آب داخل خيابان

2

1

1

3

 

7

 

تركيدگي لوله آب داخل كوچه

7

12

9

16

7

51

 

تركيدگي كنتور

 

2

1

 

 

3

 

نشتي آب از كنتور

4

4

7

7

1

23

 

نشتي آب از محفظه

 

 

 

 

 

 

 

خرابي فلكه از كنتور

1

3

4

3

 

11

 

تركيدگي انشعاب آب

22

12

15

20

5

54

 

تركيدگي انشعاب فاضلاب

 

 

 

 

 

 

 

تركيدگي لوله بين محفظه و كنتور

9

10

9

9

1

38

 

نشتي آب از شير خط

4

 

1

 

1

6

 

قطع آب

1

3

1

1

1

7

 

افت فشار

 

 

1

 

 

1

 

كيفيت آب

 

 

3

 

 

3

 

عدم ارسال قبض آب

 

 

 

 

 

 

 

عدم قرائت كنتور

 

 

 

 

 

 

 

آب محلی

 

 

 

 

 

 

 

آب غير مجاز

 

 

 

 

 

 

 

پركردن استخر

 

 

 

 

 

 

 

وجه غيرمجاز

 

 

 

 

 

 

 

گرفتگي كنتور

 

 

 

1

 

1

 

تركيدگي لوله آب شهرداري

1

 

6

4

 

11

 

فاضلاب

2

2

5

5

 

14

 

ساخت و ساز

 

 

 

 

 

 

 

مصرف بي رويه

 

 

 

 

 

 

 

ساير

1

5

9

 

 

15

 

جمع كل

54

54

72

69

16

265

 

درصد تماس گيرندگان

37/20%

37/20%

16/27%

03/26%

03/6%

96/99%

 

زمان قطعي آب حين عمليات

30/93

87

84

113

32

30/409

 

 
 
  • نوشته شده
  • در 1396/05/24
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در شنبه بیست و هفتم مرداد 1397
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید صفحه : 13200
امروز :
150
ديروز :
1915
اعضا عضو سایت :
141512
یک سال :
1461255
كل :
9857564
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج