لوگو آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
شعار سال
شعار سال
EN
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
    • معرفی شرکت
    • مدیران ارشد
    • چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
    • خط مشی
    • راهبردها
    • چارت سازمانی
  • اطلاع رسانی
    • همایش و سمینارها
    • تالار گفت و گو
    • پرسش و پاسخ
    • شبکه اطلاع رسانی سروش
    • اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
    • بیانیه حریم خصوصی
    • دستورالعمل بروز رسانی سایت
    • بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
  • شفافیت
  • ثبت و پیگیری شکایت
    • سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
    • سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
    • کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
      • فرایند رسیدگی به شکایات
    • پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
      • برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
    • سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
  • سوالات متداول
  • ارتباط با ما
    • دسترسی به شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت
    • ارتباط با مدیران ارشد
    • نظرسنجی و ارسال نظر
    • پیشنهادات و انتقادات
    • معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه

معرفی مرکز ارتباطات مردمی 122



مرکز ارتباطات مردمی 122 در راستای بالا بردن کیفیت و یکپارچه سازی مدیریت هرچه بهتر خدمات رسانی به مشترکین و شهروندان محترم و همچنین به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و اتفاقات شبکه آب و فاضلاب و دریافت و رسیدگی به درخواستهای مردمی تشکیل یافته است.
 شهروندان می توانند درتمام ساعات شبانه روز و درصورت مشاهده هرگونه ترکیدگی لوله های آب در خیابان ، کوچه ها، کنتور ، انشعابات آب و فاضلاب و به طور کلی تمامی موارد مرتبط با
شماره تلفن 122 تماس بگیرند تا این شرکت با اعزام به موقع نیروهای امداد از هدررفت آب جلوگیری نمایند.  
این مرکز علاوه برهمکاری با پست های امداد و حوادث در زمینه راهنمائی شهروندان محترم در مورد امور مشترکین نیز فعال است و برای حل مشکلات اعم از عدم ارسال قبض آب ، قرائت نکردن و از کارافتادن کنتور ، افت فشار آب و قطعی آب و ... به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشد.  
مرکز ارتباطات مردمی 122 نیز با توجه به تماس و مطرح نمودن مشکلات توسط مشترکین محترم در جهت بهینه کردن خدمات رسانی به شهروندان محترم سعی دارد تا به نحو احسن ارتباط موثر و هماهنگ با مدیران شرکت و مناطق بوجود آورد که حاصل این تلاش ها رفع مشکلات شهروندان محترم درحداقل زمان ممکن می باشد.
علاوه بر شماره تلفن 122
سامانه پیام کوتاه 5000201522 آماده دریافت پیشنهادات شهروندان محترم می باشد.

 
  • نوشته شده
  • در 1398/02/11
  • توسط بابک حسن پور
  • ویرایش شده
  • در شنبه چهارم مرداد 1399
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید صفحه : 3357
امروز :
591
ديروز :
4293
اعضا عضو سایت :
143316
یک سال :
1461401
كل :
9856090
سایر سامانه ها
وزارت نیرو
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
سامانه درخواستها و شکایات مهندسی آبفای کشور
سلمانه تدارکات الکترونیکی دولت
پورتال جامع مدیریت مصرف آب
وب سایت های صنعت آب و برق
ساعات کاری
شرکت به غیر از ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 آماده ارائه خدمات می باشد.پورتال شرکت بصورت 24 ساعته در طول سال فعال می باشد
آدرس: تبريز - بلوار 29 بهمن - جنب دانشگاه تبريز
شماره تماس: 041333188714
ایمیل: info(at)abfaazarbaijan.ir
کدپستی: 5166617365
صندوق پستی: 1751
فاکس: 04133309992
استفاده از مطالب وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. آخرین بروزرسانی : پنجشنبه هیجدهم ارديبهشت 1404

Powered By : ITShams.ir

اطلاعیه ها

  • 1403/03/24 اطلاعیه شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص قطعی آب و افت فشار در آخر عباسی
  • 1403/03/24 بقای آب در دست من و توست آب را بدون اسراف مصرف کنیم
  • 1403/03/19 بررسی عملکرد مدرسان میانی آموزش و پرورش استان پیرامون جشنواره فراگیری نخستین واژه آب
  • 1402/08/10 جلسه هم اندیشی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش این استان در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب
  • 1402/08/14 محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : 2هزار و950 متر باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادیشهردر حال اجرا می باشد
خروج