EN
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی شرکت
مدیران ارشد
چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمانی
خط مشی
راهبردها
چارت سازمانی
اطلاع رسانی
همایش و سمینارها
تالار گفت و گو
پرسش و پاسخ
شبکه اطلاع رسانی سروش
اولویت ها و فرصتهای سرمایه گذاری
بیانیه حریم خصوصی
دستورالعمل بروز رسانی سایت
بیانیه راهبرد مشارکتهای مردمی
شفافیت
ثبت و پیگیری شکایت
سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به « شکایات » و « گزارشات مردمی » وزارت نیرو
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111)
کانال های ارتباطی، دریافت شکایت و فرایند دریافت شکایت
فرایند رسیدگی به شکایات
پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
بیانات رهبری و ریاست جمهور در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
برنامه های شرکت در خصوص پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام)
سوالات متداول
ارتباط با ما
دسترسی به شرکت
اطلاعات تماس شرکت
ارتباط با مدیران ارشد
نظرسنجی و ارسال نظر
پیشنهادات و انتقادات
معرفی مسئول بارگذاری محتوای وبگاه
اهداف مرکز ارتباطات مردمی 122
-
ایجاد بستر لازم برای کسب رضایت مشترکین و شهروندان محترم از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
- جمع آوری اطلاعات و گزارش حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و سایر موارد امور مشترکین به مدیران ارشد شرکت
- ایجاد ارتباط دو سویه بین مشترکین محترم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی
- ساماندهی تماس های شهروندان محترم با واحدهای مختلف شرکت در مرکز ارتباطات مردمی 122
- کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به درخواستهای مردمی
-
افزایش کیفیت خدمات رسانی و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری شرکت
- تجزیه وتحلیل حسن انجام وظایف حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت
نوشته شده
در
1398/02/11
توسط
بابک حسن پور
ویرایش شده
در
شنبه نهم شهريور 1398
توسط
بابک حسن پور
تعداد بازدید صفحه : 2658